سرپرست معاونت اقتصادی استانداری مرکزی:

کالا‌های اساسی به وفور در انبار‌ها موجود است

میرزاخانی برای تأمین و عرضه کالا‌های اساسی مردم هر روز بازار را رصد می‌کنیم.

میرزاخانی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری مرکزی در جلسه تأمین کالا‌های اساسی استان از جلسه مشترک بین دستگاهی در روز‌های گذشته برای تأمین کالا‌های اساسی خبر داد و گفت: این جلسات تا شب عید ادامه خواهد داشت و برای تأمین و عرضه کالا‌های اساسی مردم هر روز بازار را رصد می‌کنیم و بر عرضه آن‌ها هم نظارت خواهیم داشت.

میرزاخانی از مردم خواست به شایعات توجه نکنند چرا که کالا‌های اساسی به وفور در انبار‌ها موجود است و کمبود و چالشی برای ایام عید حتی برای ماه مبارک رمضان نخواهیم داشت.

صفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی هم گفت: اکنون ۳۶۰۰ تن مرغ، ۵۵۰ تن مرغ منجمد خارجی، ۸۰۰ تن گوشت و ۱۷۰۰ تن برنج خارجی ذخیره شده است و در خصوص گوشت گرم و منجمد، برنج، مرغ، میوه، شکر و روغن ذخیره سازی انجام شده و هیچ مشکلی برای عرضه وجود ندارد.

به گفته صفری ۵۰ گروه نظارتی در روز‌های انتهایی سال و حتی تعطیلات بر بازار در کنار اداره صمت، تعزیرات و اصناف حضور خواهند داشت و با مصادیقی از جمله گرانفروشی، عدم درج قیمت، کم فروشی و احتکار برخورد خواهند کرد.


هاشمی مدیر کل تعاون روستایی استان مرکزی هم گفت: پرتقال ۶۰۰ تن و سیب ۳۰۰ تن در انبار‌های استان ذخیره شده و از ۲۵ اسفند توزیع خواهد شد.

آصفری نماینده مردم در مجلس هم آخرین سخنران این جلسه بود و ضمن اشاره به تصمیمات مجلس و تفویض اختیارات به دولت برای ارز ترجیحی گفت: به مسئولان سفارش می‌کنم دائما بازار را رصد و کمبود‌های شب عید را جبران کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.