اختتامیه چهارمین جشنواره ملی دانشگاهی حرکت در ارومیه برگزار می شود

رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای آذربایجان غربی گفت: اختتامیه چهارمین جشنواره ملی دانشگاهی حرکت در ارومیه برگزار می شود.

سیروس یوسفی امروز ۱۹ اسفند در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات فنی وحرفه ای آذربایجان غربی برگزار شد، گفت: اختتامیه چهارمین جشنواره ملی دانشگاهی حرکت که بین دانشجویان دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور هرساله برگزار می‌شود، ۲۲اسفند در ارومیه برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای آذربایجان غربی در خصوص محور‌های این جشنواره نیز گفت: فعالیت خلاقانه، کار افرینی، شاخه انجمن برتر، نشریات و بخش ویژه از جمله محور‌های جشنواره حرکت است.

یوسفی، تشویق ایده‌های خلاق، ایجاد نشاط و انگیزه و ساماندهی دانشجویان برای زندگی سالم و سوق دادن طرح‌های خلاقانه دانشجویان به بازار کار و صنعت استان در جهت توسعه اقتصاد مقاومتی را از جمله اهداف اجرای جشنواره حرکت اعلام کرد.

رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای آذربایجان غربی گفت: جشنواره حرکت با محوریت دانشجویان و اساتید برگزار می‌شود، و برای چهارمین جشنواره ملی حرکت ۳۰۸ اثر به دبیر خانه و ۲۹ اثر منتخب و به وزارت علوم برای ارزیابی ارسال شد.

یوسفی می گوید: در این جشنواره ۵۰ داور به ارزیابی آثار پرداختند، و سال گذشته از استان تنها یک اثر برگزیده شد، اما امسال دانشجویان دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان ۴مقام منتخب کسب کردند.

وی گفت: با توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری درجهت حمایت از طرح‌های خلاقانه برای توسعه بخش اقتصادی و حرکت در جهت اقتصاد مقاومتی وظیفه ما حمایت از دانشجویان خلاق و دارای طرح‌های خلاقانه و عملیاتی برای گام برداشتن در این راه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.