سپاه صاحب الامر (عج) قزوین هرگونه ارتباط با یک شرکت خصوصی را رد کرد

سپاه صاحب الامر(عج) قزوین روز پنجشنبه با صدور اطلاعیه‌ای هرگونه ارتباط با یک شرکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری در آن را رد کرد.

به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در بیانیه ای، آمده است: طی روزهای گذشته کلیپی با زیرنویس تجلیل از پاسداران توسط شرکت رضایت خودروی طراوت نوین (غفاری) در فضای مجازی منتشر شده که موجب ایجاد شبهات و ابهاماتی در اذهان عمومی جامعه به ویژه در استان قزوین شده است.

به طور شفاف، به اطلاع عموم می‌رساند هیچ گونه ارتباط کاری و سرمایه گذاری بین سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین با این شرکت، عوامل و کارکنان آن وجود نداشته و ندارد.

در این فیلم دو نفر از افرادی که به عنوان پاسدار تجلیل شده اند از بازنشستگان سپاه بوده که بعد از بازنشستگی در حال فعالیت و همکاری با این شرکت هستند و هیچ ارتباطی با سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ندارند و نفر سوم نیز که در حال حاضر از نیروی سپاه است بدون هماهنگی در این برنامه حضور داشته که تخلف محسوب شده و پرونده ایشان در حال پیگیری از سوی مراجع ذی صلاح داخلی سپاه است.

بر اساس این اطلاعیه  سپاه حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین با توجه به انتشار این کلیپ بازیرنویس" تجلیل از پاسداران شرکت رضایت خودروی طراوت نوین "در فضای مجازی تذکرات لازم را به مدیرعامل این شرکت خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
عجیبه که تجلیل از پاسداران اونم در روز پاسدار توسط یک شرکت خصوصی و احترام به پاسداران جرم است!ولی اینهمه اختلاس و بی احترامی ها به نظام جرم نیست!
آخرین اخبار