استاندار تهران خبر داد:

شناسایی مجدد افرادی که در فقر مطلق هستند

منصوری گفت: شناسایی دوباره افرادی که در فقر مطلق هستند با محوریت فرمانداری‌ها و همچنین سپاه و بسیج باید در دستور کار قرار بگیرد.

محسن منصوری گفت: شهرداری تهران، سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) افرادی تحت پوشش دارند اما در استان تهران افراد و خانواری وجود دارد که در فقر مطلق بسر می برند.شناسایی دوباره این افراد با محوریت فرمانداری ها و همچنین سپاه و بسیج باید در دستور کار قرار بگیرد.

به گفته منصوری اولویت رسیدگی به افراد فقیر در حوزه خوراک، پوشاک و درمان است و در این خصوص باید ستادی در شهرستان های استان تهران تشکیل شود. در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان با تاکیدات رییس جمهور و مقام معظم رهبری باید رسیدگی به این افراد باید مورد تأکید باشد و با همکاری دستگاه های اجرایی و نهادهای اجتماعی و خیرین در قالب برگزاری رزمایش و کمک های مومنانه این اقدام مهم انجام شود.اولویت شناسایی این افراد در مناطق جنوبی و به نوعی زیر پوست شهر است. شهرداران در این زمینه وظیفه دارند و باید تمامی شهرداران در دو روز آینده جلسه فوری برگزار کنند و در آستانه شب عید به افراد نیازمند خدمت رسانی کنند.

برچسب ها: استاندار ، فقر ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۱:۴۵ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
بعد از چهل واندی سال از انقلاب تازه به فکررفع فقر افتادن تو این مملکتی با این همه ثروت اصلا چرا باید فقر و فقیر باشه؟هواسم نبود شاید .........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
فقط آدم گرسنه فقیر مطلق محسوب میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
فقیر = مطلق العنان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
فقیر = از هفت دولت آزاد
آخرین اخبار