کشف بیش از ۲ هزار تُن آهن احتکار شده در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف انبار حاوی بیش از ۲ هزار تُن آهن آلات احتکار شده به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد تومان خبر داد.

سردار محمدرضا میرحیدری گفت: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه طرح‌ها و برنامه‌های ویژه مقابله با احتکار کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم و به دنبال گزارشات واصله مبنی بر کمبود آهن آلات و افزایش قیمت این کالا در بازار آزاد موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان با انجام تحقیقات تخصصی و کار‌های پلیسی انبار بزرگ حاوی آهن آلات احتکار شده را در شهر اصفهان کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان می گوید: پس از شناسایی انبار مذکور ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی از آن بازرسی کردند که در نتیجه ۲ هزار و ۱۰۰ تُن آهن آلات کشف شد که بررسی‌های به عمل آمده نیز نشان می‌داد این انبار در سامانه انبار‌های اداره صنعت، معدن و تجارت ثبت نشده و موجودی آن نیز به اداره اعلام نشده است و بنابر این، جرم احتکار کالا محرز شد.

سردار میرحیدری ارزش آهن آلات مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار