آزمون استخدامی قوه قضاییه و بنیاد مسکن در کردستان برگزار می‌شود

رییس جهاد دانشگاهی کردستان گفت: آزمون استخدامی قوه قضاییه و بنیاد مسکن با حضور سه هزار و ۷۹۰ داوطلب در استان توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

اکبر اسدی گفت: سه هزار و ۵۵۸ داوطلب در رشته‌های مختلف شغلی در قوه قضاییه و ۲۳۲ داوطلب هم در آزمون تامین نیروی انسانی بنیاد مسکن شرکت کرده اند.

رییس جهاد دانشگاهی کردستان درباره آغاز ثبت نام آزمون استخدامی قوه قضاییه گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور در کردستان برگزار خواهد شد و افراد قبول شده بعد از طی سایر مراحل به استخدام دستگاه قضایی کشور در خواهند آمد.

به گفته او بیشترین رشته‌های مورد تقاضای دستگاه قضایی کشور از بین رشته‌های علوم انسانی است.

اسدی می گوید:شرایط سنی داوطلبان برای دارندگان مدرک کاردانی و کارشناسی حداقل ۲۰ سال تمام و حداکثر ۳۵ سال و برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد و دکتری ۳۸ سال تمام است.

رییس جهاد دانشگاهی کردستان در مورد تاریخ برگزاری آزمون نیروی اداری قوه قضاییه گفت: این آزمون روز جمعه ۲۰ اسفند ماه سال جاری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

او می گوید: آزمون قوه قضاییه در استان کردستان به دلیل حجم بالای متقاضی در چهار شهرستان سنندج، بیجار، مریوان و سقز برگزار می‌شود.

اسدی در خصوص آزمون تامین نیروی اداری بنیاد مسکن هم گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور در استان کردستان و در شهر سنندج برگزار می‌شود.

او گفت: افراد قبول شده پس از طی مراحل اداری در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استخدام می‌شوند.

رییس جهاد دانشگاهی استان کردستان گفت: این آزمون هم روز چهارشنبه ۱۸ اسفند ماه سال جاری با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واقع در بلوار ارشاد سنندج برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.