شرکت سامسونگ تایید کرد که هک شده است

شرکت سامسونگ تایید کرد که هفته گذشته هک شده و برخی اطلاعاتش به بیرون درز کرده است.

شرکت سامسونگ تأیید کرد که هفته گذشته هک شده است، نقضی که در آن اطلاعات داخلی شرکت و کد منبع نرم افزار تلفن‌های هوشمند گلکسی به سرقت رفته است. این شرکت اطمینان می‌دهد که هیچ اطلاعات شخصی (نه برای کارمندان و نه برای مشتریان) به بیرون درز نکرده است و برای افزایش امنیت، اقداماتی را ترتیب داده است.

سامسونگ عاملان را شناسایی نکرده، اما به نظر می‌رسد که گروه $LAPSUS، همان گروه هکری که هفته گذشته اطلاعات اختصاصی انویدیا را به سرقت برد، این کار را با سامسونگ نیز انجام داده است.

روز جمعه یک تورنت ۱۹۰ گیگابایتی در کانال تلگرام این گروه ارسال شد که ظاهراً حاوی کد منبع برای بوت لودر و سیستم‌های احراز هویت بیومتریک در دستگاه‌های گلکسی است.

شرکت سامسونگ اظهار داشت: یک نقض امنیتی در برخی از داده‌های داخلی شرکت وجود داشت. بر اساس تحلیل اولیه کارشناسان ما، این نقض شامل برخی از کد‌های منبع مربوط به عملکرد دستگاه‌های گلکسی است، اما شامل اطلاعات شخصی مصرف کنندگان یا کارمندان نمی‌شود.

شرکت سامسونگ

یکی از سخنگویان سامسونگ به بلومبرگ گفت: ما اقداماتی را برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی در آینده انجام داده ایم و به خدمات رسانی به مشتریان خود بدون اختلال ادامه خواهیم داد.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار