حال و هوای حرم مطهر رضوی در شب میلاد امام سجاد (ع)

در شب میلاد سید الساجدین امام سجاد (ع) مشهد مقدس به ویژه صحن و سرای ملکوتی آقا اباالحسن علی ابن موسی الرضا علیه السلام غرق در شادی و سرور است.

مشهد مقدس در شب میلاد پر برکت چهارمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، سید الساجدین امام سجاد علیه السلام یکپارچه نور باران است.

حرم مطهر امام رضا علیه السلام امشب میزبان زائرانی است که از راه‌های دور و نزدیک خود را به این مکان مقدس رسانده اند تا در جوار امام مهربانی‌های این میلاد خجسته را جشن بگیرند و حاجات خود را طلب بکنند.

همچنین امشب همزمان با شب میلاد حضرت امام سجاد علیه السلام نقاره‌های حرم مطهر ثامن الحجج (ع) به صدا درآمدند و این میلاد را به همه ارادتمندان به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت بشارت دادند.

به همین مناسبت ویژه برنامه‌های شب میلاد امام سجاد علیه السلام در حرم مطهر رضوی نیز امشب از ساعت ۱۹ در رواق امام خمینی (ره) آغاز شد.

مولودی خوانی و مدیحه سرایی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت، دکلمه‌خوانی، اجرای سرود‌های دانش آموزی، و سخنرانی با موضوع سبک زندگانی امام سجاد (ع) و مناجات شعبانیه از مهمترین برنامه‌های امشب در حرم امام هشتم علیه السلام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.