جدی و موثر بودن نظارت‌ها در بازار

سرپرست فرمانداری شوشتر بر موضوع جدی و موثر بودن نظارت‌ها در بازار تاکید کرد.

حجت‌اله دهدشتی گفت: تامین و ذخیره سازی مناسب و به اندازه کافی کالا‌های اساسی خصوصاً با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان مورد توجه دستگاه‌های ذیربط باشد و به موقع در این خصوص اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری شوشتر می گوید: گاهی برخی واحد‌های صنفی علیرغم اتخاذ جرائم، اما تخلفی را چندین بار تکرار می‌کنند که برای رفع آن نیاز است به مراجع قضایی معرفی شوند.

به گفته او فرآیند نظارت در بازار و کیفیت انجام آن بسیار مهم است و باید به صورت جدی و موثر صورت گیرد. نکته مهم در این رابطه این است که گاهاً برخی واحد‌های صنفی علیرغم اتخاذ جرائم، اما تخلفی را چندین بار تکرار می‌کنند که برای رفع آن نیاز است به مراجع قضایی معرفی شوند.

در مسئله دفاع از حقوق مردم با هیچ شخص حقیقی یا حقوقی تعارف نمی شود چرا که کسب رضایتمندی مردم مهم‌ترین وظیفه و رویکرد ماست.

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان شوشتر گفت: ضمن تقدیر از نانوایانی که قوانین این صنف را به خوبی رعایت می‌کنند، اما از وضعیت برخی نانوایایی‌ها هم رضایت نداریم و قطعاً با متخلفین در این حوزه برخورد‌های جدی خواهیم داشت و دلیل این موضوع هم عدم رضایت مردم از آن‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.