سرمربی صنعت نفت آبادان :

نفت از لحاظ روحی در بهترین شرایط است

سرمربی صنعت نفت گفت: بازی مقابل تیم پرسپولیس برای ما حائز اهمیت است و به لحاظ روحی و روانی در بهترین شرایط ممکن هستیم.

علیرضا منصوریان سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست پیش از بازی مقابل پرسپولیس گفت: به خاطر شرایط نفت در جدول و تجربه تلخ تنها باختمان مقابل گل‌گهر بعد از هشت بازی، بازی فردا به لحاظ روانی برای تیم مهم است.

او ۲ دلیل برای آمادگی روحی تیم برای انجام بازی دیدنی مقابل پرسپولیس ارائه کرد که توجه به بعد روانی و تاکتیکی را شامل می شود .

بنا به گفته های سرمربی تیم صنعت نفت آبادان  شرایط پرسپولیس برای بازیکنان کاملا آنالیز شده و آنها به خوبی می‌دانند فردا به اضافه بازی مقابل استقلال از بهترین بازی های آنها خواهد بود چراکه در ویترین فوتبال کشور دیده می شود، همینطور به لحاظ تاکتیکی چون شناخت کافی از آقای گل محمدی دارد سعی شده کلاس های مستمر تئوری و فنی برگزار شود و بازیکنان به لحاظ فنی آماده شده اند.

او گفت: در طول هفته سعی کرده ایم که به بچه هایمان بگوییم بین شما و بازیکنان پرسپولیس و دیگر تیم ها، هیچ فرقی نیست. شماها هستید که در آینده در پرسپولیس و استقلال و تیم های بزرگ فوتبال بازی می کنید و باید بتوانند از آقایی و اعتبار خودشان دفاع کنند.

آقای منصوریان ابراز امیدواری کرد با کمترین اشتباه فردی بتوان بازی خوبی مقابل تیم پرسپولیس ارائه کند.

سرمربی صنعت نفت آبادان در رابطه با بازیکنان غایب بازی فردا از غیبت طالب ریکانی بخاطر مصدومیت در بازی مقابل گل‌گهر و اضافه کردن بازکنان جوان به ترکیب تیم خبر داد.

او گفت: در ترکیب 2، سه تغییر جدید داریم که بازیکنان جوان و با پتانسیلی هستند. علت اینکه از نیروهای جوان استفاده می کنم این است که شرایطی که یک بازیکن جوان می تواند در آن پرش بزرگی داشته باشد، برای آنها فراهم کنیم.

آقای منصوریان همچنین از بازگشت به میدان سه بازیکن مصدوم در هفته های پیش رو خبر داد و گفت: صنعت نفت آبادان سه بازیکن مصدوم نیز دارد که به تمرینات بازگشته اند و احتمال دارد یکی از آنها قبل از بازی با استقلال و ۲ نفر دیگر بعد از دیدار برابر استقلال به ما اضافه شوند.

او در سخنانش از پوشش خبری پیش از بازی در آبادان هم اشاره و سوال های مطرح شده در این نشست ها را فنی اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.