هزار و ۷۰۰ مددجوی کردستانی خودکفا شدند

به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از سامانه امداد هوشمند و کارآمد رونمایی و جشن خودکفایی هزار و ۷۰۰ خانوار و تحویل ۲۳۸ واحد مسکن مددجویی در سنندج انجام شد.

رضا طوسی در برنامه رونمایی از دستاورد‌های کمیته امداد که به مناسبت ۱۴ اسفند سالروز تاسیس این نهاد و به صورت ویدیو کنفرانس کشوری با حضور ریاست جمهوری برگزار شد گفت: این تعداد خانوار زیرپوشش این نهاد در استان از طریق پرداخت تسهیلات اشتغال کمیته امداد به خودکفایی رسیده و از چرخه حمایتی این نهاد خارج شده اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: بر اساس آمار از ابتدای فعالیت کمیته امداد امام خمینی(ره) ۲۷ هزار مددجوی زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از چرخه حمایتی این خارج شده و به خودکفایی کامل رسیده اند.

او گفت: امروز همچنین هشت هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی به مددجویان در کشور واگذار شد که ۲۳۸ واحد آن مربوط به مددجویان کردستانی بود.

مدیرکل کمیته امدادامام خمینی(ره) کردستان می گوید: از این تعداد واحد مسکونی ۲۱۳ مورد مربوط به مددجویان روستایی و ۲۵ واحد نیز شهری بوده است.

امروز با حضور رییس جمهوری در کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور علاوه بر رونمایی از سامانه امداد هوشمند هشت هزار و ۷۰۰ واحد مسکن مددجویی به مددجویان واگذار و جشن توانمندسازی ۵۴ هزار خانوار مددجو در استان های مختلف کشور برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.