هشتمین گردهمایی مبلغین قرار گاه عمار در شیراز

هشتمین گردهمایی مبلغین قرار گاه عمار مدرسه علمیه منصوریه با حضور مسئول سازمان بسیج طلاب فارس و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس در سالن شهید دستغیب حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام حمیدرضا حدائق مدیر مدرسه علمیه منصوریه گزارشی از فعالیت مبلغین قرارگاه عمار ارائه کرد و گفت: ۲۵۰ مبلغ فعال در قرار گاه عمار فعالیت دارند که ۱۰۰ مبلغ  زن و ۱۵۰ مبلغ مرد هستند و از این تعداد ۸۰ مبلغ مرد پنج شنبه و جمعه هرهفته در روستاهای اطراف شیراز به فعالیت های فرهنگی و تبلیغی مشغول هستند.

او گفت:  با مشارکت خیران و مسئول مدرسه علمیه منصوریه بسته های معیشتی تهیه و در بین نیازمندانی که از سوی مبلغین قرارگاه شناسایی شده اند توزیع می شود.

حدائق گفت: در بخش برپایی موکب بنا به تصمیم مسئول مدرسه علمیه منصوریه، قرارگاه عمار اقدام به برپایی موکب در تمامی مراسمات مذهبی از جمله ولادت و سوگواری اهل بیت(ع) کرده است،

مدیر مدرسه علمیه منصوریه گفت: با برگزاری دوره های ویژه برای کودکان و نوجوانان از مبلغان و اساتید توانمند استفاده می شود.

او گفت: یکی از دغدغه های ائمه جماعات و مبلغین بدحجابی در سطح شهر است و به همین منظور با مشارکت مردم با بدحجابی برخورد می شود و این موضوع به یک مطالبه مردمی تبدیل می شود.

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.