۳۰۰ واحد مسکن محرومین در شهرهای ایذه، باغملک و دزپارت ساخته می‌شود

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: در ایذه، باغملک و دزپارت ۳۰۰ واحد مسکن محرومین از محل تفاهم نامه بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ساخته می‌شود.

اکبر نیکزاد گفت: هر کدام از مسئولان در هر سنگری هستند باید به مردم خدمت کنند و اگر کاری انجام شد بعنوان یک خاطره باقی خواهد ماند و در دولت انقلابی مشکلات روستا‌ها را باید در اولویت قرار داد.

به گفته رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور اگر طرح هادی انجام نشود هزینه ساخت و ساز چند برابر می‌شود؛ در سه شهرستان ۱۰۰ روستا طرح بازنگری هادی باید انجام شود و در این بازنگری باید مشکل زمین مسکن جوانان باید حل شود تا بتوانند با استفاده از تسهیلات مسکن واحد‌های مقاومی را بسازند.

نیکزاد می گوید: در سه شهرستان ایذه، باغملک و دزپارت ۳۰۰ واحد مسکن محرومین از محل تفاهم نامه بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ساخته می‌شود و برای هر کدام از این واحد‌ها علاوه بر وام ارزان قیمت ۵۰ میلیون تومان وام بلاعوض، ۸ تن سیمان و میلگرد به میزان یک ساختمان ۶۰ متری بصورت رایگان از طرف بنیاد مستضعفان تقدیم روستاییان خواهد شد.

به گفته رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور وظیفه دارم مرتبا در این مناطق حضور پیدا کنم و به صورت حضوری از این مناطق بازدید بعمل آورم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.