باید بسیجیان ادارات را نسبت به مسائل و نیاز‌های جامعه حساس‌تر کنیم

فرمانده سپاه ناحیه ملایرگفت: باید بسیجیان ادارات را نسبت به مسائل و نیاز‌های جامعه حساس‌تر کنیم تا خدمات بیشتر و با کیفیت و ارزنده تری در ادارات‌ها ارائه شود.

سرهنگ علی اصغر فارسی گفت: فرمانده سپاه ناحیه ملایر ایجاد همدلی بین روسای ادارات مختلف از طریق تقویت بسیج به وسیله بسیج ادارت را از اهداف مهم این مجموعه عنوان کرد.

به مناسبت فرا رسیدن هفته پاسدار نشست خبری با اصحاب رسانه برگزار شد.

در این هفته ۱۰ برنامه شاخص کلی در این شهرستان برگزار می‌شود وهر کدام شامل چندین برنامه جزئی هستند که برای اقشار مختلف برگزار خواهند شد.

او گفت: حفاظت و حراست از انقلاب و دستاورد‌های آن در سطح کلان از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی به سپاه پاسداران واگذار شده است و در زمینه تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی سپاه به واسطه‌ی بدنه مردمی و با تدبیر امام خمینی (ره)، اقدامات موثری انجام شد.

سپاه پاسداران برای دفاع از انقلاب هیچ مرز اعتقادی و یا جغرافیایی نمی‌شناسد و پاسداران و بسیجیان ما در هر جایی که کشور و ملت ما تهدید شود، برای دفاع از مردم حضور پیدا کرده و تهدید‌های دشمنان این آب و خاک را در نتفه خفه می‌کند.

فارسی مهم‌ترین هدف این نیرو را خدمت صادقانه و بدون چشمداشت به مردم برای ارتقاء آن‌ها عنوان کرد.

او گفت با ارتقاء مردم می‌توان زمینه را برای برقراری حکومت جهانی اسلام و امام عصر (عج) که از مهم‌ترین اهداف امام (ره) و مقام معظم رهبری است، فراهم کرد.

سرهنگ علی اصغر فارسی گفت: سرکشی از پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات مختلف سطح شهرستان را از برنامه‌های هفته پاسدار است.

فارسی به لزوم تقویت گروه‌های جهادی و انجام اقدامات برای اقشار مردم به ویژه نیازمندان تاکید کرد.

او گفت:علاوه بر این امیدآفرینی و محرومیت زدایی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، در دستور کار ما قرار دارد.


فارسی گفت:در سال ۱۴۰۰ سپاه ناحیه ملایر به عنوان ناحیه برتر گردان‌های امنیتی در سطح کشور انتخاب و معرفی شد.

او گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی سبب پایداری امنیت خواهد شد پس گردان‌ها باید به سمت اقدامات فرهنگی، تربیتی و اجتماعی پیش بروند تا امنیت پایداری در سطح شهر ایجاد شود.

فارسی به ارائه خدمات تخصصی در عرصه‌های مختلف به جامعه هدف توسط اقشار مختلف بسیج مانند بسیج جامعه پزشکی و حقوقدانان برای ارائه خدمات به مردم در مناطق کم برخوردار اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار