شهادت دو جوان فلسطینی در یورش صهیونیست‌ها در اردوگاه جِنین+ عکس

در حمله بامداد امروز اشغالگران صهیونیست به اردوگاه جنین دو جوان فلسطینی شهید و یک تن مجروح شد.

سحرگاه سه شنبه در اردوگاه آوارگان جنین در شمال کرانه باختری رود اردن دو رزمنده مقاومت بر اثر اصابت گلوله نیرو‌های اشغالگر رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند و یک نفر دیگر مجروح شد.

به گزارش  قدس الاخباریه، منابع محلی بامداد امروز (سه شنبه) تایید کردند که پس از حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین و درگیری نیرو‌های مسلح فلسطینی، عبدالله الحصری، اسیر فلسطینی ۲۲ ساله که تازه آزاد شده بود، بر اثر تیراندازی  اشغالگران به سوی او به شهادت رسید. دو نفر دیگر زخمی شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم است.

ساعاتی بعد از انتشار این خبر، منابع پزشکی از شهادت یکی از آن مجروحان به نام شادی خالد النجم ۱۹ ساله که از ناحیه سر آسیب دیده بود، خبر دادند.

شهید فلسطینی

نظامیان اشغالگر، در حمله‌ای شبانه با خودرو‌های غیرنظامی و تجاری به کمپ پناهندگان جنین یورش بردند و تک تیرانداز‌های خود را بر پشت بام تعدادی از خانه‌های این کمپ مستقر کردند. همچنین به خانه اسیر شیخ جمال ابوالهیجا حمله کرده و پسرش عماد را دستگیر کردند.‌ این درگیری مسلحانه همچنان ادامه دارد.

جنبش مقاومت فلسطین (حماس) پس از شهادت این دو فلطسینی با صدور بیانیه‌ای گفت: «ما از دو شهید قهرمان عبدالله الحصاری و شادی نجم عزاداری می‌کنیم و از دلاوری‌های جوانان شورشی در جنین که با دشمن درگیر شدند قدردانی می‌کنیم و تاکید می‌کنیم که دستگیری‌ها و  ترور‌ها فقط پایبندی مردم ما به مقاومت همه جانبه را افزایش می‌دهد.»

در ادامه این بیانیه حماس با تاکید بر اینکه مسئولیت تمامی پیامد‌های جنایات نظامیان صهیونیستی علیه ساکنان کرانه باختری متوجه این رژیم است، اعلام کرد که بازداشت و شهادت فلسطینی‌ها  این ملت را به گزینه مقاومت پایبندتر خواهد کرد.

همزمان با طرح‌های رژیم صهیونیستی برای ساخت چند هزار واحد صهیونیست نشین در قدس اشغالی و کرانه باختری، حملات شهرک نشینیان به فلسطینان افزایش یافته است و نیرو‌های مقاومت فلسطینی به رژیم صهیونیستی درباره پیامد‌های تجاوزات شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست علیه ساکنان محله شیخ جراح هشدار دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
مرگ بر آمریکا
مرگ بر انگلیس
مرگ بر منافقین و کفار
مرگ بر اسرائیل
آخرین اخبار