لیگ برتر فوتسال

گیتی پسند در آستانه قهرمانی

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان امروز در هفته بیست و چهارم لیگ برتر برابر زندی بتن قرار می‌گیرد و در صورت پیروزی می‌تواند قهرمانی خود را قطعی کند.

هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با انجام ۵ دیدار به پایان می‌رسد. ۲ مسابقه هم پنجشنبه هفته گذشته برگزار شد که تیم‌های فرش آرای مشهد و فولاد زرند ایرانیان به ترتیب برابر تیم‌های سپاهان اصفهان و چیپس کامل مشهد موفق به پیروزی شدند.

گیتی پسند اصفهان - زندی بتن کلاردشت/ سالن پیروزی اصفهان

تیم‌های فوتسال گیتی پسند اصفهان و زندی بتن کلاردشت امروز از ساعت ۱۶ در سالن پیروزی اصفهان به مصاف هم می‌روند. گیتی پسندی‌ها که تا قبل از این بازی با ۵۸ امتیاز در صدر جدول قرار دارند، در صورت پیروزی برابر زندی بتن ۶۱ امتیازی خواهند شد و می‌توانند در فاصله ۲ هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کنند. تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت تا قبل از بازی برابر گیتی پسند با ۲۷ امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار گرفته است.

کراپ الوند قزوین - سن ایچ ساوه/ سالن یادگار امام (ره) قزوین

کراپ الوند تا قبل از بازی فردا با ۵۰ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و در صورت پیروزی می‌تواند به رده سوم صعود کند. تیم فوتسال سن ایچ ساوه هم بعد از مدت‌ها در چند هفته گذشته نتایج خوبی گرفته و هم اکنون با ۵۰ امتیاز و با توجه به تفاضل گل بهتر به کراپ جایگاه سوم جدول را به خود اختصاص داده است.

ملی حفاری اهواز - مس سونگون/ سالن امام رضا (ع) اهواز

ملی حفاری که از شانس‌های اصلی سقوط به دسته پایین‌تر به حساب می‌آید، اگر می‌خواهد در لیگ برتر بماند باید در ۳ هفته‌ای که به پایان لیگ مانده تمام امتیازات را کسب کند. این تیم تا قبل از شروع هفته بیست و چهارم با ۱۴ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد. همچنین تیم فوتسال مس سونگون هم که شانسی برای قهرمانی ندارد برای کسب مقام نایب قهرمانی تلاش می‌کنند. این تیم هم اکنون با ۵۱ امتیاز در رده دوم جای دارد و در صورت پیروزی برابر ملی حفاری می‌تواند رده دوم خود را در جدول تثبیت کند.

مقاومت البرز - مجتمع فردوس قم/ سالن انقلاب کرج

در دیگر بازی امروز تیم‌های مقاومت البرز و مجتمع فردوس قم به مصاف هم می‌روند. شاگردان فرهاد کشاورز در تیم فوتسال مقاومت البرز تا قبل از بازی فردا با ۴۹ امتیاز در رده پنجم جای گرفته اند. همچنین تیم فوتسال مجتمع فردوس قم هم با ۲۵ امتیاز رده دهم جدول را به خود اختصاص داده است.

راگای تهران - شهروند ساری/ سالن آیت الله طالقانی شهر ری

هر ۲ تیم که در جدول وضعیت خوبی ندارند برای ماندن در لیگ برتر تلاش می‌کنند. راگای تهران تا قبل از شروع هفته بیست و چهارم با کسب ۱۶ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفته است و شهروند ساری هم که تا حدود زیادی سقوط خود را به لیگ دسته اول قطعی کرده با ۱۱ امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

مسابقات لیگ برتر فوتسال روز جمعه ۲۰ اسفند به پایان می‌رسد.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار