خانه‌های تخصصی ورزشی در اردبیل احداث می‌شود

استاندار اردبیل گفت: خانه‌های تخصصی مناسب رشته‌های ورزشی در سطح استان احداث می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - سید حامد عاملی گفت: ساخت و تجهیز خانه‌های تخصصی رشته‌های ورزشی از جمله برنامه‌های ماست و پیگیر هستیم تا ۶ سالن‌های تخصصی مناسب در اختیار رشته‌های مدال آور قرار بگیرد.

استاندار اردبیل در جمع قهرمانان ورزشی شانس حضور در بازی‌های آسیایی از احداث خانه‌های تخصصی ورزشی در اردبیل خبرداد و گفت: ورزشکاران سفیران صلح و دوستی کشورمان هستند و آنچه که ورزشکاران و قهرمانان ما به ارمغان می‌آورند با هیچ ره آورد دیگری قابل قیاس نیست و قطعا صرف هر هزینه‌ای در این حوزه، یک سرمایه گذاری ارزشمند است.

عاملی می‌گوید: سرمایه اصلی کشور ما نیروی انسانی است و این جوانان و قهرمانان بزرگترین سرمایه‌های ما در عرصه جهانی هستند که از اداره کل ورزش و جوانان می‌خواهم با تدوین آئین نامه‌ای کارشناسی و مدون، نوع، نحوه و میزان تجلیل از قهرمانان را نظامند کند تا انگیزه‌های لازم برای فعالیت این عزیزان ایجاد شود.

او از خدمات ارزنده انوشیروانی چه در دوران قهرمانی و چه در مدیریت ورزش وجوانان استان قدردانی کرد و گفت: از همه ظرفیت‌های در دسترس برای حمایت از هیات‌های ورزشی و قهرمانان استان بهره خواهیم برد و با تلاش اداره کل ورزش و حمایت‌های لازم از سوی استان و وزارتخانه، سالن دو ومیدانی و تالار وزنه برداری اردبیل تا پایان اردیبهشت ماه تکمیل و تجهیز می‌شود و در اختیار ورزش استان قرار می‌گیرد.

استاندار اردبیل گفت: در حد توان تلاش خواهیم کرد تا در جهت اشتغال قهرمانان ورزشی استان اردبیل اقدامات لازم را انجام دهیم که استان اردبیل از نظر زیر ساخت‌ها و منابع با مشکلات عدیده‌ای برخوردار است و تمام تلاش مسئولین استان اردبیل در راستای تعالی و پیشرفت استان و بر طرف کردن موانع مشکلات می‌باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.