نمایش «یک ماه هزار آسمان»؛ روایت زندگی شهید مدافع حرم

کارگردان نمایش «یک ماه هزار آسمان» گفت: دوستی با یکی از مدافعان حرم و دغدغه های امروز جامعه نسبت به این موضوع، دلیلش برای نوشتن این نمایش شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - حمید ابراهیمی کارگردان نمایش «یک ماه هزار آسمان» درباره موضوع این نمایش گفت: این نمایش سرگذشت شهید مدافع حرمی است که داستان زندگی‌اش پیچ و خم زیادی دارد. داستان زندگی این شهید با تخیل نویسنده خلق شده است.

ابراهیمی، کارگردان تئاتر، بازیگر و نویسنده ایرانی است. او پیشتر کارگردان نمایش‌های «آخرین جشن»، «راز شیشه ای»، «در امتداد باد»، «سیا ریحون»، «پشت دیوار امارت» و ... بوده است. او همچنین در سریال‌های تلویزیونی «صاحبدلان»، «تاصبح»، «کلبه در مه» و ... به ایفای نقش پرداخته است.

به گفته ابراهیمی، دلیل پرداخت به این موضوع این است که دوستش شهید مدافع حرم بوده است.

نمایش «یک ماه هزار آسمان» درباره زندگی شهید مدافع حرم است

او همچنین از تجربه اجرای نمایش در برج آزادی گفت: سالن نمایش برج آزادی به دلیل نبود پارکینگ تماشاگر زیادی جذب نمی‌کند؛ اما ما با وجود نبود حمایت‌ها تلاش کردیم که سالن پر شود.

به گفته کارگردان، نمایش " یک ماه هزار آسمان" یک داستان است که هم گروه بازیگر اصلی و هم گروه بازیگر فرم دارد و به شیوه برشت و اپیک روایت شده است.

نمایش «یک ماه هزار آسمان» درباره زندگی شهید مدافع حرم است

نمایش «یک ماه هزار آسمان» به نویسندگی و کارگردانی حمید ابراهیمی تا پانزدهم اسفند ۱۴۰۰ هر روز در تماشاخانه مهر و ماه حوزه هنری در حال اجرا است.  

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار