آمادگی لرستان برای میزبانی از مهمانان نوروزی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه این استان آماده میزبانی شایسته از مهمانان نوروزی است، گفت: برای استقبال از مهمانان نوروزی، ظرفیت‌های استان شناسایی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد_  احمدرضا دالوند در دومین جلسه ستاد تسهیلات سفر با بیان اینکه در شرایط فعلی سفر‌ها به ویژه ایام نوروز تابع دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا هستیم، گفت:چرا که رعایت پروتکل‌های بهداشتی امری ضروری است و با توجه به اندک فرصت باقیمانده دستگاه‌ها باید با انسجام و همکاری یکدیگر به استقبال مهمانان نوروزی بروند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بیان کرد: تمامی ظرفیت‌های استان در زمینه‌های مختلف در بخش خصوصی و دولتی شناسایی و در ستاد تسهیلات سفر گزارش خواهد شد ضمن اینکه دستور داده ایم تمامی حفاری‌ها در سطح شهر تا نیمه دوم فروردین تعطیل شود، همچنین حفاری‌های انجام شده سریع تعیین تکلیف و اصلاح خواهد شد.

دالوند ساماندهی وضعیت نامناسب ورودی و خروجی شهر‌های استان را ضروری دانست و عنوان کرد: شهرداری‌ها و محیط زیست نظارت و کنترل بیشتری نسبت به رها کردن نخاله‌های ساختمانی داشته باشند؛ تمامی عوامل و دستگاه‌ها با همکاری یکدیگر برای بهسازی و ساماندهی اقامتگاه‌های عمومی به ویژه نمازخانه‌ها اقدامات لازم را به عمل خواهند آورد.

وی با تاکید بر لزوم نظارت بر اماکن و مراکز رفاهی استان گفت: تیمی متشکل از دستگاه‌های نظارتی نسبت به کنترل این مراکز اقدام می‌کند و گزارش خود را در جلسات بعد به این ستاد ارائه می‌دهد تا اقدامات لازم صورت گیرد ضمن اینکه دستگاه‌های خدمات رسان آمادگی کامل را در ایام نوروز باید داشته باشند تا با مشکل خاصی مواجه نشویم همچنین اکیپ‌های خدمات‌رسان و نظارتی در نقاط لازم مستقر خواهند شد.

دالوند با بیان اینکه متولی ستاد تسهیلات سفر سازمان میراث فرهنگی است، اظهار کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان بروشور‌های خود را با همکاری لازم و در راستای کاهش هزینه‌ها در قالب ستاد تسهیلات سفر به صورت یک دفترچه چاپ کنند. همچنین ضروری است استقرار این دستگاه‌ها در ورودی‌های استان کنار یکدیگر باشند تا جلوه زیبنده‌تر و منظم‌تری داشته باشد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.