توئیت های مخرب توئیتر پنهان می شوند

توئیتر ویژگی قرار دادن اخطار روی توئیت‌های فردی را برای تمامی کاربران در دسترس قرار می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان - توئیتر به همه کاربران خود امکان دسترسی به ویژگی هشدار محتوا را می‌دهد. این ویژگی سال گذشته در توئیتر مورد آزمایش و بررسی قرار گرفته بود.

بر اساس گزارش ورج، این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد به‌ جای اینکه یک هشدار عمومی به همه توئیت‌های چندرسانه‌ای اضافه کنند، روی عکس‌ها و ویدئو‌های فردی هشدار‌های مربوط به خشونت و محتوای حساس را اعمال کنند. این ویژگی اکنون در نسخه اندروید و iOS توئیتر و همچنین نسخه تحت وب آن در دسترس است.

کاربران می‌توانند هنگان افزودن یک عکس یا ویدئو، روی دکمه ویرایس آن ضربه بزنند و سپس روی نماد پرچمی که گزینه‌های ذکر شده در بالا را نمایش می‌دهد، هشدار محتوا روی پست‌ها قرار دهند. این قابلیت وجود دارد که چندین هشدار را برای یک مورد از رسانه‌ها برچسب‌گذاری کرد و همچنین می‌توان هشدار را فقط به یک تصویر یا یک ویدئو در یک توئیت اضافه کرد.

اخطار توئیت های فردی

مانند رویه قبلی، کابران می‌توانند برای مشاهده محتوای علامت گذاری شده، روی گزینه نمایش کلیک کنند. باید در نظر داشت که کابران نمی‌توانند روی متن توئیت‌ها اخطار‌هایی را قرار دهند. گفتنی است این هشدار‌ها تاکنون در برنامه‌های دیگری مانند TweetDeck اعمال نشده است.

همانطور که دسته بندی‌ها نشان می‌دهند، هشدار محتوا به عنوان راه حلی برای جلوگیری از روبرو شدن کاربران با مطالبی که احتمالا برای آن‌ها خوشایند نیستند، در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار