میزبانی یاران قدوس از نیوکاسل/ تداوم صدرنشینی هدف شاگردان گواردیولا

هفته بیست و هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس امروز (شنبه) با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان  - هفته بیست و هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس که از شب گذشته با دیدار تیم‌های ساوتهمپتون و نوریچ آغاز شد امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود.

مهمترین بازی‌های امروز به شرح زیر هستند؛

لیدزیونایتد – تاتنهام/ تقابل اندیشه‌های بیلسا و کونته

در اولین بازی امروز، از ساعت ۱۶ شاگردان کونته در تاتنهام در دیداری خارج از خانه برابر شاگردان مارچلو بیلسا قرار خواهند گرفت.

تاتنهام از ۲۴ بازی ۳۹ امتیاز کسب کرده و در رتبه هشتم جدول قرار دارد. این تیم در صورت پیروزی می‌تواند به رتبه هفتم صعود کند. لیدزیونایتد هم با ۲۳ امتیاز از ۲۵ بازی در رتبه پانزدهم قرار دارد. تیم مارچلو بیلسا نسبت به سال گذشته که لیگ را با عنوان دهمی به پایان رساند ضعیف‌تر کار کرده و پنج پله سقوط داشته است.

تاتنهام که دو هفته قبل تیم صدرنشین منچسترسیتی را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد، روز چهارشنبه در دیدار برابر تیم رده هجدهمی برنلی با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد.

لیدز یونایتد از ۸ بازی آخر خود برابر تاتنهام فقط به یک پیروزی دست پیدا کرده و یک تساوی و ۶ شکست داشته است.

تاتنهام هم از ۱۳ بازی خارج از خانه مقابل لیدز فقط در دو بازی به پیروزی رسیده،۳ تساوی داشته و ۸ بار شکست خورده است.

‏ لیدز از ۴ بازی خانگی اخیر خود در ۳ بازی شکست خورده است.

برنتفورد - نیوکاسل

از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه ۴ بازی به طور همزمان برگزار می‌شود که در یکی از این بازی‌ها تیم فوتبال برنتفورد که سامان قدوس هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان را در اختیار دارد میزبان تیم نیوکاسل خواهد بود.

سامان قدوس

برنتفورد حال و روز خوبی ندارد. این تیم در هفت بازی آخر خود در بازی‌های لیگ بردی نداشته و فقط یک تساوی کسب کرده است. برنتفورد از ۲۶ بازی ۲۴ امتیاز کسب کرده و در رتبه چهاردهم قرار دارد.

در آن سوی میدان تیم نیوکاسل که پیش از ماه ژانویه در انتهای جدول به سر می‌برد، در فصل نقل و انتقالات زمستانی با خرید چند بازیکن خود را تقویت کرد و از ۴ بازی اخیر خود ۳ پیروزی و یک تساوی به دست آورده است. اکنون نیوکاسل از ۲۴ بازی ۲۲ امتیاز کسب کرده و در رتبه هفدهم قرار دارد.

نیوکاسل پس از پیروزی برابر لیدز، اورتون و استون ویلا هفته گذشته وستهام را در خانه این تیم با نتیجه یک - یک متوقف کرد. 

این اولین باری است که برنتفورد در رقابت‌های لیگ برتر میزبان نیوکاسل است. این دو تیم پیش از این چهار بار در رقابت‌های دسته پایین‌تر با هم بازی کرده بودند که سهم هر تیم ۲ پیروزی بود.

منچستریونایتد - واتفورد

در یکی دیگر از بازی‌های همزمان از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد پذیرای تیم واتفورد خواهد بود.

من یونایتد در حال حاضر از ۲۶ بازی ۴۶ امتیاز به دست آورده و در رتبه چهارم جدول رده بندی قرار دارد. واتفورد از ۲۵ بازی ۱۸ امتیاز کسب کرده و در رتبه هجدهم قرار دارد. 

یونایتد‌ها در آخرین بازی لیگ جزیره در خانه لیدز به پیروزی پرگل ۴ بر ۲ دست یافتند و پس از آن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اتلتیکو را در مادرید با تساوی یک - یک متوقف کردند.

تیم منچستریونایتد

منچستریونایتد هرگز در خانه برابر واتفورد شکست نخورده، ۱۱ بار این تیم را شکست داده و دو بار به تساوی رسیده است.

واتفورد از ۳ بازی اخیر برابر شیاطین سرخ در لیگ جزیره ۲ بازی را با برد پشت سر گذاشته است.

دیدار رفت دو تیم را واتفورد با هدایت کلودیو رانیری ۴ بر یک با پیروزی پشت سر گذاشت و حالا به دنبال اولین دبل برابر این تیم است.

منچستریونایتد در ۷ بازی آخر خود در لیگ بدون شکست بوده و ۴ پیروزی و ۳ تساوی به دست آورده است.

منچستر از ماه نوامبر سال ۲۰۲۱ که سولشر را برکنار کرد از ۱۴ بازی فقط در یک بازی شکست خورده است.

اورتون - منچسترسیتی

در آخرین بازی امشب از ساعت ۲۱ اورتون در ورزشگاه گودیسون پارک میزبان تیم منچسترسیتی خواهد بود. منچسترسیتی از ۲۶ بازی ۶۳ امتیاز به دست آورده و در صدر جدول قرار دارد.

اورتون هم از ۲۳ بازی ۲۲ امتیاز کسب کرده و در رتبه شانزدهم جای گرفته است. اورتون در این فصل حال و روز خوشی ندارد، این تیم از ۲۳ بازی لیگ در ۱۳ بازی شکست خورده در حالی که در کل فصل گذشته این تعداد شکست را در کارنامه داشت.

  تیم منچسترسیتی

شکست هفته گذشته منچسترسیتی برابر تاتنهام باعث شد تا لیورپول به ۳ امتیازی این تیم برسد و حالا گواردیولا پس از ماه‌ها خطر از دست دادن صدر جدول را حس می‌کند. این تیم روز سه شنبه در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا مرحله با نتیجه پنج بر صفر اسپورتینگ لیسبون را در هم کوبید تا با آمادگی روحی و روانی به رقابت‌های لیگ برتر بازگردد.

اورتون از ۱۷ بازی اخیر خود برابر منچسترسیتی فقط در یک بازی به پیروزی رسیده و ۸ بازی آخر خود را به طور متوالی باخته است.

من‌سیتی هر ۴ بازی خارج از خانه اخیر خود برابر اورتون را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

منچسترسیتی در ۱۲ بازی خارج از خانه خود در لیگ شکست نخورده است. آخرین شکست این تیم به اولین بازی فصل در خانه تاتنهام برمی‌گردد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار