رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب آزمون دکتری در استان اصفهان

رئیس ستاد آزمون اصفهان گفت: در کل استان ۱۱ هزار و ۷۸۶ داوطلب آزمون دکتری حضور دارند که ۸ هزار و ۲۰۵ نفر از آنان مربوط به شهر اصفهان‌ بوده و ۴ هزار و ۱۱۰ نفر بانوان و ۴ هزار و ۹۵ نفر آقایان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - رضاعلی نوروزی نماینده سازمان سنجش در استان اصفهان در خصوص جزئیات برگزاری آزمون دکتری در استان اصفهان گفت: در شهر اصفهان ۳ حوزه که شامل دانشگاه اصفهان، شهید اشرفی و صنعتی بوده که دانشگاه اصفهان حوزه بانوان و معلولان است.

در کل استان نیز ۱۰ حوزه داریم که علاوه بر ۳ حوزه شهر اصفهان، ۷ حوزه دیگر شامل دانشگاه پیام نور شاهین‌شهر، دانشگاه‌های آزاد اسلامی شاهین‌شهر، شهرضا، نجف‌آباد و لنجان، مؤسسه غیر انتفاعی جهاد دانشگاهی خمینی‌شهر و همچنین دانشگاه کاشان است.

به گفته او در چیدن صندلی‌ها و ورود داوطلبان تمام نکات رعایت شده و حتی درب حوزه‌ها از حدود ساعت ۶:۳۰ باز شده است تا تراکم ایجاد نشود و تمام حوزه‌ها این دقت را دارند که قواعد و ضوابط بهداشتی رعایت شود.

رئیس ستاد آزمون اصفهان در خصوص تعداد داوطلبان آزمون دکتری در استان گفت: در کل استان ۱۱ هزار و ۷۸۶ داوطلب حضور دارند که ۸ هزار و ۲۰۵ نفر از آنان مربوط به شهر اصفهان بوده و ۴ هزار و ۱۱۰ نفر بانوان و ۴ هزار و ۹۵ نفر آقایان هستند.

نوروزی می‌گوید در دانشگاه اصفهان ۳ هزار و ۲۱ نفر (۲۱ مرد، ۳۰۰۰ زن)، دانشگاه صنعتی اصفهان ۴ هزار و ۷۴ نفر مرد، دانشگاه غیرانتفاعی شهید اشرفی اصفهانی هزار و ۱۱۰ نفر مرد، مؤسسه غیرانتفاعی جهاد دانشگاهی خمینی‌شهر ۳۲۵ نفر (۱۸۹ مرد و ۱۳۶ زن)، دانشگاه آزاد شاهین‌شهر ۲۴۴ نفر زن، دانشگاه پیام نور شاهین شهر ۳۱۷ نفر مرد، دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا ۴۲۰ نفر (۱۴۰ مرد و ۱۸۰ نفر زن)، دانشگاه کاشان هزار و ۱۱ نفر (۵۹۹ مرد و ۴۱۲ زن)، دانشگاه آزاد اسلامی لنجان ۵۴۱ نفر (۲۷۵ مرد و ۲۶۶ زن) و دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد ۷۰۵ نفر (۳۸۴ مرد و ۳۲۱ زن) با یکدیگر رقابت می‌کنند.

منبع:فارس

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.