مشاوره حقوقی رایگان در خدمت مردم+تصویر

مدیر روابط عمومی کانون وکلای خراسان گفت: همزمان با سالروز استقلال کانون وکلای دادگستری و روز وکیل مدافع، ۴۷ وکیل در خراسان رضوی مشاوره حقوقی رایگان می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - محمد طوسی گفت: در روز شنبه، هفتم اسفندماه، همزمان با سالروز استقلال کانون وکلای دادگستری و روز وکیل مدافع، کانون وکلا طرح مشاوره حقوقی رایگان را اجرا می‌کند. شهروندان مشهدی و برخی از شهرستان‌ها می‌توانند در این روز از مشاوره رایگان وکلا بهره‌مند شوند.

طرح مشاوره حقوقی رایگان، در روز شنبه هفتم اسفندماه، از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در محل دفاتر وکلایی که اعلام آمادگی کردند، برگزار می‌شود.

او گفت: این طرح با گرامیداشت روز استقلال کانون وکلا و وکیل مدافع اجرا می‌شود و ۴۷ وکیل اعلام آمادگی کردند. این وکلا در ساعات اعلام شده، پاسخگوی مراجعان هستند.

مدیر روابط عمومی کانون وکلای خراسان گفت: برای بهره‌مندی از این طرح نیازی به ثبت‌نام اینترنتی نیست و شهروندان در روز شنبه و در ساعات اعلام شده، می‌توانند به دفاتر وکلا مراجعه کرده و از مشاوره حقوقی رایگان بهره‌مند شوند. این طرح فقط حضوری است و وکلا پاسخگویی تلفنی ندارند.

طوسی گفت: کانون وکلا در واحد معاضدت، در روز‌های شنبه الی چهارشنبه در کل سال، در محل کانون، برای افرادی که امکان گرفتن وکیل یا مشاور را ندارند، مشاوره رایگان دارد.

نام وکلای شرکت کننده در این طرح و و آدرس دفاتر آن‌ها را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

مشاوره حقوقی رایگان در خدمت مردم

انتهای پیام//ا.د.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.