شمس: تیم ملی فوتسال جوانان ۲۱ اسفند عازم تایلند خواهد شد

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: تیم ملی فوتسال جوانان کشورمان جهت حضور در تورنمنت تایلند ۲۱ اسفند عازم این کشور می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان - حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: میرشاد ماجدی در چند روز گذشته صحبت‌هایی با رئِیس فدراسیون فوتبال تایلند انجام داده تا تیم ملی فوتسال جوانان کشورمان در تورنمنت ۵ جانبه‌ای که در این کشور برگزار می‌شود، شرکت کند.  ماجدی ۲۳ بلیط مجانی برای اعزام تیم ملی فوتسال جوانان به تورنمنت تایلند را گرفت و تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال روز شنبه، ۲۱ اسفند عازم تایلند خواهد شد.

تایلند از سال‌ها پیش در فوتسال سرمایه‌گذاری‌های کرده و هدف گذاری این کشور رسیدن به سطح یک فوتسال آسیا است.

به همین دلیل تایلند برای آماده سازی تیم ملی فوتسال خود هر سال تورنمنتی را با حضور تیم‌های ملی کشور‌های مختلف برگزار می‌کنند و امسال هم مانند سال‌های گذشته قرار است تایلند تورنمنتی را با حضور تیم‌های ملی نپال، مغولستان، عمان، ایران و مالدیو برگزار کند.

از آنجا که حضور تیم ملی فوتسال ایران همواره برای تایلندی‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، هر سال با دعوتنامه‌ای ایران را به این تورنمنت دعوت می‌کنند. فدراسیون فوتبال تایلند روز پنجشنبه نامه‌ای مکتوب به فدراسیون فوتبال ایران ارسال و در آن نامه خواستار حضور تیم ملی فوتسال بزرگسالان در این تورنمنت شد. البته با وجود اینکه قرارداد وحید شمسایی و دستیاران او هنوز امضا نشده است، فدراسیون فوتبال تصمیم دارد تیم ملی فوتسال جوانان را به جای بزرگسالان عازم تایلند کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار