لو رفتن اطلاعات کارکنان دو بندر مهم رژیم صهیونیستی توسط هکرها + فیلم

گروهی از هکرها، به اطلاعات کارکنان دو بندر مهم «اشدود» و «حیفا» در سرزمین‌های اشغالی دست یافته و آن را منتشر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان - گروهی از هکر‌ها اطلاعاتی را درباره کارکنان بنادر «اشدود» و «حیفا» در سرزمین‌های اشغالی منتشر کردند.

براساس گزارش پایگاه خبری «قدس»، اطلاعاتی که منتشر شده شامل اسناد، اسامی و عکس‌های کارت شناسایی کارکنان دو بندر و فیلم‌های ضبط شده از دوربین‌های مداربسته داخل دفاتر آن‌ها است.

طی سال‌های گذشته، جنگ سایبری علیه رژیم صهیونیستی از سوی گروه‌های هکری در جریان بوده که شدت آن در ماه‌های اخیر افزایش یافته است.

برخی مطالعات به گسترش جنگ سایبری علیه اشغالگران اسرائیلی و تغییر صحنه درگیری به زیرساخت‌ها اشاره کرده است.

به گفته منابع عبری در ژانویه گذشته نیز وب‌سایت‌های اسرائیلی توسط «هکرها» هک شد. منابع عبری اعلام کردند که اکانت توییتر روزنامه «معاریو» و سایت روزنامه «جروزالم پست» توسط هکر‌ها هک شده است.

طی ماه‌های گذشته، چندین گروه از «هکرها» به سایت‌های مختلف رژیم صهیونیستی حمله کردند که سرویس‌های امنیتی این رژیم، ایران را به دست داشتن در تعدادی از آن‌ها متهم کرده‌اند.

اکتبر گذشته، یک گروه هکری فایل‌هایی را منتشر کرد که حاوی اطلاعات کامل و جزئیات اسامی، شماره تلفن و آدرس صد‌ها سرباز صهیونیست بود.

همین گروه با انتشار تصاویری از بنی گانتس، وزیر جنگ این رژیم که پیش از این منتشر نشده بود، اشاره کرد که این پرونده‌ها حاوی جزئیات کامل سربازان ذخیره رژیم اشغالگر، از جمله درجات و محل استقرار سربازان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۰۶:۴۶ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
سلام ،

مرگ بر گل گدوت ،
مرگ بر گل گدوت ،
مرگ بر گل گدوت .
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۶:۲۸ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
عکس زن بچه کارگرهای زاغارت تو بندر را هک کردید؟؟
آخرین اخبار