دستگیری بیش از ۳۰ نفر در طرح ارتقای امنیت اجتماعی نیشابور

فرمانده انتظامی نیشابور از دستگیری بیش از ۳۰ خرده‌فروش، متهم به سرقت و متهم تحت تعقیب خبرداد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۳۹ خرده‌فروش، متهم به سرقت و متهم تحت تعقیب در  نیشابور شناسایی و دستگیر شدند.

او گفت: در این طرح پس از برآورد اطلاعاتی و هماهنگی‌های قضایی و قانونی با حضور و مشارکت پلیس امنیت عمومی، پیشگیری، مواد مخدر، یگان امداد، آگاهی، در چند عملیات ضربتی، ۹ خرده فروش مواد مخدر، ۱۳ متهم تحت تعقیب قضایی و متواری، ۱۱ نفر متهم به سرقت، سه نفر اراذل و اوباش و سه نفر شکارچی غیرمجاز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی نیشابور گفت: متهمان به سرقت دستگیر شده به ۲۸ فقره انواع سرقت (وسایل منزل، قطعات داخل خودرو، وسایل کشاورزی و..) اعتراف کردند، ضمن این که در این طرح تعدادی وسایل سرقتی به همراه مقادیری انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد و همچنین در این طرح دو روزه از تعداد ۴۳ واحد صنفی بازدید که پس از اخذ تعهد از ۱۰ مالک واحد صنفی به ۲۰ واحد صنفی دیگر اخطار و تعداد سه واحد صنفی متخلف نیز با دستور قضایی پلمپ شدند.

سرهنگ حسینعلی زاده گفت: متهمان به مراجع قضایی معرفی شدندو هدف اصلی از اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی، افزایش و جلب رضایت مندی عمومی است که این مهم با جدیت و به صورت مستمر با حمایت دستگاه قضایی توسط این فرماندهی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام//ر. ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار