نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

اختصاص ۲۲۰ میلیارد تومان به کارخانه تولید کاغذ الیگودرز

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۲۰ میلیارد تومان برای کارخانه تولید کاغذ از سنگ در این شهرستان اختصاص یافته و ماشین آلات مورد نیاز طرح درخواست شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد - محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در وبینار پیگیری مصوبات سفر رییس جمهوری به لرستان در خصوص الیگودرز گفت: در حال حاضر سوله‌های مورد نیاز برای این کارخانه ساخته شده، کار عمرانی آن انجام شده و درخواست ماشین‌آلات صورت گرفته است.

او گفت: پیش بینی می‌شود در صورت تامین اعتبار، این کارخانه تا یکسال آینده وارد مدار تولید شود.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی همچنین اضافه کرد: مصوبات سفر رییس جمهور حق و حقوقی برای مردم است که باید در بالاترین سطح پیگیری و اجرا شود بنابراین تلاش مضاعفی برای عملیاتی شدن این مصوبات نیاز است.

خدابخشی گفت: این پروژه در اولویت دولت کنونی و جزو مصوبات دولت قبل هم بوده است و در هیچ سطحی با آن مخالفت نمی‌شود بنابراین باید هرچه سریعتر وارد فاز اجرایی شود تا نرخ بیکاری شهرستان الیگودرز را کاهش دهد.

او گفت: مشاور طرح این کارخانه مشخص شده و طراحی و انتخاب نوع محصول تولیدی در حال انجام است که بعد از تکمیل فرایند، انتخاب پیمانکار صورت خواهد گرفت.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: تسریع در بررسی ماده ۲۳ این مجتمع گردشگری، باید در دستور کار قرار بگیرد که مطالعه فنی آن انجام شده و نیازمند صدور مجوز است.

کار ساخت کارخانه تولید کاغذ از سنگ الیگودرز با ظرفیت ۱۰ هزار تن و اشتغالزایی ۶۵نفر سال ۹۷ آغاز شد و به گفته مسوولان بیش از سه هزار متر مربع سوله کارخانه نصب شده است.

گفتنی است فرهاد زیویار استاندار لرستان، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، عرفان خسرویان سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، ابراهیم تقی زاده سرپرست دانشگاه پیام نور کشور، برخی مسوولان کشوری و مدیران استانی نیز در این وبینار حضور داشتند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.