آیا زمان مناسبی برای خرید خودرو فرا رسیده است؟

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل مشهد گفت: در چند هفته اخیر حدود ۱۰ درصد از قیمت خودرو‌های خارجی در بازار کاهش یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد -حمیدرضا حیدری گفت: به تعادل رسیدن قیمت ارز برای ثبات در بازار خودرو‌های خارجی امری ضروری است، زیرا در این صورت رونقی در خرید و فروش خودرو اتفاق خواهد افتاد.

به گفته او بازار خودرو در هفته گذشته به دلیل نوسان قیمت دلار و روند مذاکرات برجام دچار رکود سنگینی شده و خرید و فروش زیادی در بازار صورت نگرفت. در صورت به تعادل رسیدن قیمت ارز و به نتیجه رسیدن برجام احتمال رونق گرفتن بازار خودرو وجود دارد.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان اتومبیل مشهد گفت: طی چند هفته اخیر حدود ۱۰ درصد از قیمت خودرو‌های خارجی در بازار کاهش یافته، اما این کاهش قیمت در بازار خودرو‌های داخلی کمتر بوده است. البته برخی خودرو‌ها اصلا تغییر قیمت نداشته است.

به گفته حیدری کلید اصلی حل مشکلات بازار خودرو‌های داخلی عرضه به موقع محصولات توسط کارخانه‌ها است بنابراین بیشترین مشکل ما در  عرضه نشدن به موقع ریشه دارد. در صورت رسیدگی به موقع به تقاضای خریدار و ثبت نام‌های صورت گرفته، قیمت خودرو در بازار مهار خواهد شد.

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار