ادامه تلاش برای تکمیل سه طرح مهم در کهگیلویه و بویراحمد

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: گام های اساسی برای تکمیل سه طرح عمرانی استان برداشته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - کیامرث حاجی زاده در بازدید از طرح تقاطع تنگه مهریان در ابتدای جاده کاکان گفت: گام‌های اساسی برای تکمیل سه طرح عمرانی کلیدی در استان شامل کمربندی یاسوج، تقاطع تنگه مهریان، پل سوم بشار برداشته شده است.

او با بیان اینکه این ۳ طرح ۱۰ ماه قبل راکد بودند گفت: طرح کمربندی یاسوج به طول ۱۵ کیلومتر است که طبق گزارشی که در شورای ترافیک استان دریافت شده، بیش از ۱۱ درصد از تلفات انسانی و جاده‌ای مربوط به این جاده بوده که به مدت ۱۰ سال رها شده بود.

حاجی زاده با اشاره به اینکه این طرح ذیل طرح اصلی راه یاسوج سمیرم بابامیدان است، گفت: اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی ابتدای سال برای آن در نظر گرفته شد که مقداری از آن به طلبکاران و بخشی از آن به پیمانکار جدید پرداخت شده است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این طرح دارای دو مرحله است که یکی از آن‌ها تا پل مختار بوده که خارج از طرح‌های استانی ۱۹ میلیارد تومان برای این طرح لحاظ شده است و پیمانکار قول داده تا ۳۰ اردیبهشت سال آینده آن را به بهره‌برداری برساند.

او گفت: یکی دیگر از طرح‌هایی که با دست وزیر راه سابق کلنگ‌زنی شد، طرح تقاطع تنگه مهریان که پیگیری و اعتبارات خوبی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

حاجی زاده گفت: پل سوم بشار نیز از جمله طرح‌هایی است که باید همه دستگاه‌ها خارج از همه ضوابط همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.