پیام‌های دریافتی ۴ اسفند ماه؛

درخواست رتبه‌بندی معلمان بازنشسته و نداشتن روکش آسفالت مناسب در معابر بندرعباس

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۴ اسفند ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، ، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 


از استان قزوین شهرستان تاکستان پیام می‌دهم، کارگر یکی از شرکت‌های شهرک صنعتی حیدریه هستم این مسیر واقعا چه از لحاظ آسفالت و چه از لحاظ علائم هشدار دهنده فاقد کیفیت است و هیچ نوع علائم هشدار دهنده ندارد بار‌ها کارکنان دولت از آن مسیر رفت و آمد داشتند، ولی نسبت به این موضوع مهم بی اعتنا هستند خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


کارت سوختم را گم کردم و آن را سوزاندم از تاریخ ۱۳ آذر هنوز کارت دیگری برای من صادر نشده است. پیگیری کنید.


باسلام چرا سهمیه استخدامی آموزش پرورش ایلام کم است؟ خواهش می‌کنم پیگیرمشکلات وعدم امنیت شغلی مربیان پیش دبستانی باشید ما بیمه وحقوق مشخص نداریم. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


باسلام. کوچه‌های بندرعباس سال‌ها است که خراب است و الان هم به بهانه گازکشی یک سالی است که کندند و کوچه و خیابان خاکی شده روزانه هزاران لیتر آب بابت شستن حیاط خانه درمحله‌های قدیمی که ویلایی است هدر می‌رود. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


با سلام، لطفا در زمینه رتبه بتدی فرهنگیان رسیدگی و پیگیری به عمل آید تا معلمانی که به تازگی بازنشسته شده از مزایای رتبه بندی در احکام حقوقی بهره‌مند شوند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

 

 

اگر تمایل دارید از  اصول تصویربرداری خبری بیشتر بدانید  اینجا را کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار