عماری: کرونا آخرین فرصت حضور یخچالی را هم از او گرفت

سرپرست تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: متاسفانه با بد شانسی تست سوم بهنام یخچالی هم دیروز مثبت شد تا آخرین شانس حضور در تیم ملی را از دست بدهد.

باشگاه خبرنگاران جوان - مسعود عماری در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی بسکتبال گفت:  تمرینات تیم ملی در حال پیگیری است و بازیکنان در اردوی پایانی خود هستند تا برای بازی‌های پنجره دوم انتخابی جام جهانی آماده شوند. آخرین تست کرونا همه بازیکنان هم منفی بود که این موضوع نشان دهنده این است که شرایط و شیوه نامه‌های بهداشتی را به درستی بازیکنان در دستور کار خود قرار دادند تا تست کرونای کسی مثبت نشود. متاسفانه برای پنجره دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ما بهنام یخچالی و سینا واحدی را در اختیار نخواهیم داشت. روز گذشته بهنام یخچالی برای سومین بار تست کرونا داد تا در صورت منفی بودن تست کرونای خود راهی تهران شود و به اردوی تیم ملی بسکتبال بپیوندد که با بد شانسی تست سوم بهنام هم منفی شد تا او را در پنجره دوم انتخابی جام جهانی در اختیار نداشته باشیم. سینا واحدی هم که با مصدومیت مواجه شده است و پزشک تیم ملی پس از بررسی نتیجه ام آر آی او اعلام کرد که او دچار کشدگی ACL زانو شده است و باید تحت درمان قرار بگیرد.

تیم ملی بسکتبال کشورمان از روز ۱۶ بهمن پس از منفی شدن تست بازیکنان و مربیان در تالار بسکتبال آزادی جهت حضور در رقابت‌های پنجره دوم انتخابی جام جهانی آغاز شد. در ابتدا این اردو‌ها تست کرونای ارسلان کاظمی و سجاد مشایخی مثبت اعلام شد و این ۲ بازیکن راهی قرنطینه شدند و پس از گذراندن دوران درمان خود به جمع ملی پوشان اضافه شدند تا تمرینات تیم ملی شکل بهتری را به خود بگیرد. ملی پوشان در پنجره دوم انتخابی جام جهانی روز پنجشنبه ۵ اسفند و یکشنبه ۸ اسفند باید به مصاف قزاقستان و سوریه بروند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.