ورود مردان آفریقایی به امارات در پوشش زنان عرب!

چند مرد آفریقایی که در پوشش زنان عرب قصد ورود به امارات را داشتند، بازداشت شدند.

پلیس الجزایر، سه مرد آفریقایی را که در پوشش زنان عرب قصد سفر به امارات را داشتند بازداشت کرد. بنا به گزارش پایگاه خبری آفریقای جنوبی KAYA 959، این سه مرد اهل نیجریه با آرایش غلیظ و پوشیدن لباس های سنتی زنان عرب سعی داشتند تا شانس زنانه بودن خود را افزایش دهند اما موفق به این کار نشدند. این سه مرد که هویت آنها مشخص نشده در فرودگاه بازداشت شدند.

در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده این سه مرد را با تصاویر قبل و بعد از بازداشتشان در بازداشتگاه پلیس نشان می دهد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی، این مردان به امید به دست آوردن زندگی بهتر تصمیم گرفته بودند تا با این روش وارد امارات شوند. با این حال نقشه آنها برای سفر به امارات در الجزایر ناتمام ماند. هنوز مشخص نیست چه مجازاتی در انتظار این مردان است و آیا آنها به کشور خود بازگردانده خواهند شد یا خیر.


بیشتر بخوانید


تصاویر مربوط به این مردان طی این هفته در سایت‌های خبری آفریقایی و عربی منتشر شد که با واکنش‌های متفاوت همراه بود. در حالی که برخی از کاربران روش ورود این مردان به یک کشور خارجی را مورد انتقاد قرار دادند، برخی کاربران در کامنت‌هایی طنز، مهارت آرایش آنها را ستودند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "این مردان، در آرایشگری هنرمند درجه یک هستند." کاربر دیگر نوشت: "من با دیدن اولین عکس واقعا متقاعد شدم آنها زن هستند."

 پوشش زنان عرب!

مردان آفریقایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار