در ۲۴ ساعت گذشته

کرونا شمع زندگی دو نفر را در استان همدان خاموش کرد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از جان باختن دو بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در این استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-دکتر محمد طاهری گفت:با مرگ ۲ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۲۰۹ نفر رسید.

او گفت: همچنین با شناسایی ۸۹ بیمار جدید مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا، شمار بیماران بستری در بیمارستان‌های استان همدان به ۵۳۷ نفر رسید.

براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت از وضعیت رنگ بندی کرونایی ۱۰ شهرستان استان همدان، «همدان، ملایر، تویسرکان، اسدآباد، درگزین و رزن» در وضعیت قرمز، «کبودراهنگ، بهار، فامنین و نهاوند» در وضعیت نارنجی قرار دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته چهار هزار و ۵۵ مورد بوده است.

اکنون ۱۵ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه «آی. سی. یو» مراکز درمانی استان همدان بستری هستند و مجموع بیماران شناسایی شده تاکنون در استان به ۱۴۱ هزار و ۴۸۲ نفر رسیده است.

به گفته طاهری تاکنون سه میلیون و ۳۵ هزار و ۵۱۰ دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در این استان تزریق شده است.

از مجموع واکسن‌های تزریق شده در استان، یک میلیون و ۳۵۵ هزار و ۴۳۷ نفر دُز اول و یک میلیون و ۱۸۵ هزار و ۹۱۵ نفر دُز دوم و ۴۹۴ هزار و ۱۵۸ نفر نیز دُز سوم (یادآور) را دریافت کرده اند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.