آتش نشانی: هنوز علت آتش سوزی تیراژه مشخص نیست/ مدیرعامل تیراژه: مردم شاهد لحظه انفجار کپسول بودند

به گفته مدیرعامل تیراژه مردم شاهد لحظه انفجار کپسول و شروع آتش سوزی بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان - مدیر عامل مرکز خرید تیرژاه گفت: برابر اعلام شاهدان عینی آتش سوزی شب گذشته در مرکز خرید تیراژه بر اثر سهل انگاری کارکنان مغازه فست فود شیلان و ترکیدگی کپسول گاز به وقوع پیوسته است. 

به گفته ی او این مغازه در حاشیه بیرونی مرکز خرید تیراژه قرار دارد و کانون آتش سوزی در این نقطه شروع شده است.

همچنین سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: همکاران من تعداد زیادی کپسول‌های گاز از مرکز خرید تیراژه  به خارج منتقل کردند. همچنین بوی گاز در فضا حس می شد، اما هنوز آتش سوزی به دلیل انفجار کپسول گاز قطعی نیست و باید کارشناسی شود، همچنین در خصوص احتمال وجود انشعاب‌های غیر مجاز هم باید کارشناسی صورت گیرد.

به گفته‌ی او اگر کارشناس اجازه‌ی انتشار نتیجه‌ی کارشناسی را داشته باشد، جوابیه را اعلام خواهیم کرد و ممکن است موضوع شکایتی باشد و اگر این گونه باشد ما فشاری برای این مسئله ایجاد نمی‌کنیم تا دادگاه تعیین تکلیف کند، باید منتظر نظر کارشناسی برای مشخص شدن علت وقوع آتش سوزی ماند.


بیشتر بخوانید:

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
بیچاره صاحب مغازه که هم قرار متهم بشه و هم بدهکار... امیدوارم بجای آسیب زدن به خطا کار با دید بر اینکه اتفاق بد هم خواهد افتاد یه کمکی بکنن یا ببخشن. شاید این اتفاق برای شما هم می افتاد ما که از همه چی خبر نداریم تا جلوی اتفاق رو بگیریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
واقعا انفجار کپسول یعنی چی این را لطفا مشخص کنند گاز داخل کپسول مشکلی نداره و حتی اگه در حال خارج شدن اتش گرفته و تا حدی داغ هم شود مشکلی پیش نمیاد از این اخبار ترکیدن کپسول چه معنی داردایا استفاده کپسولها توسط کسانی که ایزوگام کار میکنند و حرارت دادن زیاد کپسول و نیز پرت کردن ان از ارتفاع میتواند باعث چنین حوادثی باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۰۳ اسفند ۱۴۰۰
این پاساژ پر از دوربینه چطور معلوم نیست چی شده
آخرین اخبار