واکنش یوفا به مناقشه اوکراین:

هیچ مسابقه‌ای لغو نخواهد شد/ میزبان فینال لیگ قهرمانان فوتبال اروپا روسیه است

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) هیچ برنامه‌ای برای تغییر تقویم مسابقات خود به دلیل مناقشه میان اوکراین و روسیه ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان -در حالی که فدراسیون‌های فوتبال کشور‌های اروپایی نگران هستند که تنش میان روسیه و اوکراین تاثیر منفی روی مسابقات ملی و باشگاهی در قاره سبز بگذارد و باعث ایجاد وقفه شود، اما سایت شبکه تلویزیونی  n-tv  آلمان ادعا کرد بر اساس پیگیری های انجام شده اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) در حال حاضر برنامه‌ای برای به تعویق انداختن یا لغو بازی‌ها به دلیل این بحران ندارد.

۲۴ مارس روسیه در مرحله پلی آف جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در مسکو با لهستان دیدار می‌کند و اوکراین نیز به اسکاتلند می‌رود. اگر روسیه لهستان را شکست دهد، آن‌ها در ۲۹ مارس در خانه با برنده سوئد و جمهوری چک دیدار خواهند کرد.

یوفا اعلام کرده است همه بازی‌ها در حال حاضر طبق برنامه برگزار خواهند شد. این امر همچنین به بازی‌های آتی نماینده روسیه در لیگ اروپا اشاره دارد. زنیت سن پترزبورگ این پنجشنبه در مرحله یک هشتم نهایی برابر بتیس به میدان خواهد رفت و سپس ۱۰ مارس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با اسپارتاک مسکو بازی خواهد کرد.

یوفا به طور مستمر و از نزدیک وضعیت را زیر نظر دارد و با فدراسیون‌ها و باشگاه‌های مربوطه در تماس نزدیک است. "

همچنین روز قبل هم یوفا تأیید کرده بود که در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای میزبانی فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ در سن پترزبورگ است. بزرگترین مسابقه فوتبال باشگاهی جهان برای ۲۸ می ۲۰۲۲ در گازپروم آرنا در زادگاه پوتین برنامه ریزی شده است.

سن پترزبورگ نه تنها زادگاه پوتین است، بلکه محل استقرار دفتر مرکزی شرکت دولتی گازپروم روسیه است. این شرکت از سال ۲۰۱۲ حامی لیگ قهرمانان اروپا بوده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.