حمله پهپادی به فرودگاه جیزان عربستان

رسانه‌های خبری از حمله پهپادی به فرودگاه جیزان عربستان سخن گفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان  - فرودگاه جیزان در عربستان هدف حمله پهپادی قرار گرفت.

شبکه الجزیره به نقل از تلویزیون عربستان اعلام کرد که ائتلاف سعودی مدعی شده است یک فروند پهپاد که در حال نزدیک شدن به فرودگاه ملک عبدالله در جیزان بوده است را منهدم کرده است. ائتلاف سعودی مدعی شد ترکش‌های این رهگیری در محوطه داخلی فرودگاه سقوط کرده است. ائتلاف سعودی مدعی شده است این پهپاد از از فرودگاه صنعا برای هدف قرار دادن غیر نظامیان بلند شده بود. ائتلاف سعودی گفت: اقدامات قاطعانه‌ای را برای حمایت از غیر نظامیان در چارچوب حقوق بین الملل بکار خواهیم بست.

همچنین پایگاه عرب نیوز به نقل از رسانه‌های دولتی عربستان اعلام کرد که طبق برآورد‌های اولیه ائتلاف سعودی گفته است پس از انهدام پهپادی که به سوی فرودگاه ملک عبدالله فرستاده شده بود و منهدم شد، ۴ نفر زخمی شدند. این در حالی است که ائتلاف سعودی پس از آن اعلام کرد ۱۶ غیر نظامی از ملیت‌های مختلف در پی این عملیات، در فرودگاه جازان زخمی شدند.

ائتلاف سعودی با اتهام پراکنی علیه انصارالله یمن مدعی شد در حال آماده سازی خود برای یک عملیات نظامی گسترده است و انصارالله بایستی نتایج هدف قرار دادن غیر نظامیان را ببیند.

ائتلاف سعودی در ادامه ادعا‌های خود گفت: حوثی‌ها جز زبان زور، چیزی را نمی‌فهمند و عملیات پاسخگویی طبق حقوق بین الملل به انجام خواهد رسید.

گفتنی است روز گذشته محمد عبدالسلام در توییتر خطاب به کشور‌هایی که به قدرت‌های نظامی رژیم صهیونیستی تکیه کرده اند، نوشت: «بعد از فاش شدن شکنندگی گنبد آهنین مقابل پهپاد حزب الله، تمام حساب بازکنندگان روی این سامانه که به آن‌ها توانمندی‌های دفاعی خواهد بخشید باید در حساب و کتاب خود بازنگری کنند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
آفرین به یمن بزنید عرعرستان رو باخاک یکسان کنید فقط بجز شهرمکه ومدینه
آخرین اخبار