عضو شورای اسلامی شهر یزد:

همراهی سرمایه داران در تعیین تکلیف املاک شهرداری موثر است

عضو شورای اسلامی شهر یزد بر ضرورت تعیین تکلیف املاک شهرداری و تشویق سرمایه‌داران به سرمایه‌گذاری در این املاک تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد -  شایق گفت: در خواست ما به عنوان نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر یزد از شهردار این است که درباره کاربری باغ بزرگ شهر تصمیم گیری شود، زیرا این موضوع مربوط دوره اول شورای شهر یزد است.

او گفت: در زمانی که من شهردار یزد بودم اراضی این ملک خریداری شده و رها شد در حالیکه این مجموعه از اماکن خوب گردشگری و دارای منابع آب است و شهروندان می‌توانند از فضای سبز این مجموعه بهرمند شوند.

به گفته عضو شورای اسلامی شهر یزد تمامی پلاک‌هایی که پیشتر تملک شده به منظور درختکاری شهرداری ارایه شده است، اما تا کنون اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

او گفت: لذا از شهردار یزد خواستار تعیین تکلیف املاک شهرداری در مدت زمان معینی هستیم.

شایق گفت: پروژه باغ بزرگ شهر از جمله زمین‌های دارای کاربری و مصوب کمیسیون ماده پنج است که امکان خریداری آن‌ها وجود ندارد، بنابراین لازم است سرمایه گذار و یا مالکین برای استفاده از پتانسیل‌های ایجاد شده تشویق شوند و همچنین کسانی که در این مناطق قصد سرمایه گذاری دارند از پرداخت عوارض معاف بوده و این موضوع باید اطلاع رسانی شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار