ارسال ۲۵ هزار شماره اشتراک مددجویان به شرکت گاز در اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۲۵ هزار و ۱۰۰ شماره اشتراک خانوار تحت حمایت این نهاد برای بهره‌مندی از معافیت پرداخت به شرکت گاز ارسال شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - حسین دشتی گفت: تاکنون ۲۵ هزار و ۱۰۰ شماره اشتراک مددجویان به شرکت گاز استان ارسال شده که این امر به منظور بهره‌مندی خانوار تحت حمایت از قبض رایگان یا اعمال تخفیف صورت گرفته است.

او می‌گوید: رایگان شدن و تخفیف هزینه گاز بهای مصرفی مددجویان مربوط به خانوار‌هایی است که شماره اشتراک خود را احصا و در اختیار شرکت گاز قرار داده باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: مددجویان برای برخورداری از معافیت پرداخت قبوض آب، برق و گاز با مراجعه به سامانه «سها» به نشانی soha.eamdad.ir شماره اشتراک کنتور‌های مصرفی خود را در این سامانه ثبت کنند که سامانه «سها» با هدف هوشمندسازی و الکترونیکی کردن خدمات کمیته امداد ایجاد شده است و تمامی خدمات مرتبط با مددجویان از این طریق پیگیری و ارائه خواهد شد.

دشتی می‌گوید: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، مددجویان تحت حمایت مشمول معافیت یا تخفیف در پرداخت قبوض آب، برق و گاز شده‌اند که چنین اقداماتی موجب رفع نیاز‌های اساسی خانوار بی‌بضاعت جامعه و همچنین توانمندسازی آن‌ها خواهد شد.

او گفت: ارائه انشعاب رایگان به خانواده‌های تحت حمایت نیز از دیگر خدمات مهم این نهاد است که با یاری دستگاه‌های اجرایی و نیکوکاران خدمات مختلفی به مددجویان ارائه می‌شود تا آن‌ها بتوانند در مسیر خودکفایی قرار گرفته و به استقلال اقتصادی دست یابند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: با استفاده از ظرفیت‌های موجود در سایر ادارات و سازمان‌ها می‌توان به صورت هدفمند به یاری اقشار آسیب‌پذیر شتافت که به دنبال ارائه خدمات کیفی‌تر به مستمندان جامعه هستیم تا مشکلات آن‌ها به صورت ریشه‌ای برطرف شود.

دشتی گفت: رسیدگی به نیاز‌های اولیه مددجویان در اولویت برنامه‌های این نهاد قرار دارد که پس از مرتفع ساختن مسائل ضروری خانوار تحت حمایت می‌توانیم گام‌های موثری را به منظور تقویت وضعیت اقتصادی و درآمدزایی آن‌ها برداریم که این امر همیاری هرچه بیشتر مسئولان و خیران را می‌طلبد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.