وقتی چوب بهانه‌ای برای سوء استفاده از ارز دولتی می‌شود/ راز تخلف هزار و ۲۰۰میلیاردی کشف شد

فرمانده انتظامی البرز گفت: فردی که با ثبت یک شرکت صوری اقدام به دریافت ارز دولتی برای واردات چوب ام دی اف کرده توسط پلیس امنیت اقتصادی البرز دستگیر و روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز -  سردار عباسعلی محمدیان گفت: به منظور مبارزه با اخلال گران نظام اقتصادی و ارزی و محتکران کالا‌های اساسی و در پی ارجاع پرونده‌ای با موضوع اخلال در نظام ارزی کشور از طریق دریافت ارز دولتی و فروش در بازار آزاد به پلیس امنیت اقتصادی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

او گفت: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که متهم با ثبت یک شرکت صوری اقدام به دریافت ارزی دولتی به ارزش بیش از یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای واردات چوب ام دی اف کرده و آن‌ها را در بازار آزاد به فروش رسانده بود و با اطلاع از تحت تعقیب بودنش به مدت طولانی متواری شده بود.

سردار محمدیان گفت: در ادامه ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات پلیسی اطلاعاتی موفق به ردزنی مخفیگاه متهم در شهر کرج شدند و با تحت تعقیب قرار دادن تحرکات وی، نامبرده را در یک اقدام غافلگیرانه در حین خرید طلا دستگیر و به پلیس امنیت اقتصادی منتقل کردند.

 پرونده پس از تکمیل تحقیقات به همراه متهم به مراجع قضایی ارسال و نامبرده با صدور قرار سنگین روانه زندان شد.

به گفته فرمانده انتظامی البرز  پلیس امنیت اقتصادی از زمان تاسیس خود با تمرکز بر جرایم اقتصادی به صورت جدی در شناسایی و برخورد با مفسدان اقتصادی فعالیت داشته و با پشتیبانی دستگاه قضایی، با افراد که حقوق مردم را ضایع می‌کنند، برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ر.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.