برگزاری دوره‌های آموزشی برای ۱۵۰۰ شاغل واحد‌های تولیدی اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: ۶۳ دوره آموزشی برای هزار و ۵۰۰ نفر از شاغلین واحد‌های تولیدی در سال ۱۴۰۰ برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - محمد اهلی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون برای بیش از هزار و ۵۰۰ نفر از واحد‌های تولیدی آموزش‌های کاربردی ارائه شده که این آموزش‌ها در قالب ۶۳ دوره آموزشی بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در جلسه کارگروه آموزش می‌گوید: به منظور افزایش دانش و بهره وری، شرکت شهرک‌های صنعتی نگاه ویژه‌ای به بحث آموزش شاغلین واحد‌های تولیدی دارد که به همین منظور، نیاز‌های سالیانه واحد‌های تولیدی احصاء و نسبت به برگزاری این دوره‌ها اقدام می‌شود.

اهلی این دوره‌های آموزشی را با سرفصل‌های متنوع در زمینه ارتقاء مهارت شاغلین، موضوعات مدیریتی و منابع انسانی، توسعه بازار و کارآفرینی برشمرد که برای همه واحد‌های تولیدی داخل و خارج از شهرک‌های صنعتی ارائه می‌شود.

او گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی این آمادگی را دارد تا به نیاز‌های آموزشی واحد‌های تولیدی رسیدگی و این دوره‌ها را در همان محل واحد‌های تولیدی برگزار کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل می‌گوید: با اقدامات مناسب و فرهنگ سازی‌های لازم، مقوله آموزش در میان صنعتگران نهادینه شود تا واحد‌های صنعتی با افزایش دانش و تکنولوژی بتوانند کیفیت تولید و کارایی کارکنان خود را ارتقاء دهند تا شاهد رونق بیش از پیش تولید و صنعت استان باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار