اهواز میزبان ۱۳۱ کشتی‌گیر داخلی و ۲ کشور خارجی در جام تختی

سرپرست هیات کشتی خوزستان از حضور ۱۳۱ کشتی گیر داخلی و ۲ کشور خارجی در جام تختی به میزبانی اهواز خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - رمضان جمال‌پور گفت: آماده برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز هستیم و  تمامی شرایط لازم از هتل گرفته تا سالن برگزاری مسابقات فراهم شده است و خوشبختانه مشکلی وجود ندارد.

به گفته او علاوه بر کشتی‌گیران خارجی قرار است ۱۳۱ کشتی‌گیر داخلی در این رقابت‌ها شرکت کند که از این تعداد ۴۲ نفر خوزستانی هستند.  

سرپرست هیات کشتی خوزستان می‌گوید:  در حال حاضر حضور تیم‌های ارمنستان و تونس در جام تختی قطعی شده است و ممکن است تیم‌های گرجستان، عراق و سوریه نیز در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

این مقام مسئول از برگزاری  مسابقات بدون حضور تماشاگر خبر داد.

آقای جمالپور  گفت: جام تختی از ۴ تا ۶ اسفندماه در اهواز برگزار می‌شود و امیدواریم میزبانی شایسته‌ای از این مسابقات داشته باشیم.

سرپرست هیات کشتی خوزستان می‌گوید: به طور حتم سطح مسابقات بالا خواهد بود، زیرا بیشتر کشتی‌گیران مطرح ایرانی با توجه به اینکه آخرین چرخه انتخابی تیم ملی است و کادر فنی تیم ملی نیز حضور دارند، به صورت قوی در مسابقات شرکت می‌کنند و قطعا سطح کیفی مسابقات بالا خواهد رفت.

این مقام مسئول درباره این میزبانی در اهواز گفت: مطمئناً اخذ چنین میزبانی‌هایی باعث ایجاد انگیزه و شور و نشاط در بین کشتی‌گران و به ویژه جوانان این رشته خواهد شد و باعث می‌شود به صورت جدی‌تر به این رشته ورزشی بپردازند و قطعاً به رشد، توسعه و پویایی کشتی خوزستان کمک شایانی خواهد داشت.

به گفته او  هدف از گرفتن چنین میزبانی‌هایی پرداختنی بیشتر به کشتی فرنگی و کشتی آزاد است، زیرا خوزستان استعداد‌های خوبی در کشتی دارد.

پس از برگزاری رقابت‌های بین المللی جام تختی قرار است مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور  از ۱۰ تا ۱۳ اسفندماه در شهر مسجدسلیمان برگزار شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.