کشف کالا‌های قاچاق ۱۱ میلیاردی در شهرستان نیر

جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در شهرستان نیر خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - سرهنگ جواد تقوی گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با احتکار و قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه ناامن‌کنندگان اقتصاد کشور، ماموران یگان امداد شهرستان نیر هنگام گشت‌زنی انتظامی در خیابان امام خمینی(ره) شهر نیر به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و با هماهنگی قضایی خودرو را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل می گوید: ماموران در بازرسی از این خودرو ۲۰۰ قلم انواع لوازم جانبی گوشی تلفن همراه و ۲۱ عدد انواع ساعت خارجی قاچاق کشف و ضبط کردند.

به گفته او ،کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۱۱ میلیارد ریال اعلام کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و خودروی حامل محموله قاچاق توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

سرهنگ تقوی می گوید: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل سیستم قضایی شد.

به گفته او، خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

سرهنگ تقوی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و گفت: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های نیروی انتظامی است.

او می گوید: پلیس با کسانی که بخواهند در بازار اختلال ایجاد کرده و با قاچاق و احتکار اقلام موردنیاز مردم، قیمت‌ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک در خصوص احتکار و قاچاق کالا را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.