استاندارد سازی مصالح ساختمانی در مازندران

مدیر کل استاندارد مازندران از سرعت بیشتر استاندارد سازی مصالح ساختمانی در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-فیاض گفت: اداره کل استاندارد مازندران در بکارگیری ظرفیت این انجمن برای سرعت بخشی به استاندارد سازی مصالح معدنی ساختمانی و به منظور گسترش همکاری‌های علمی، فنی و پژوهشی مورد نیاز، با انجمن صنایع کانی غیرفلزی استان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

جمع‌آوری و تشکیل بانک اطلاعاتی واحد‌های صنایع کانی غیر فلزی، ترویج، آموزش و فرهنگ سازی موضوع استاندارد محصولات کانی غیرفلزی، برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک آشنایی با استاندارد و الزامات مرتبط، از موضوعات دیگر همکاری فی ما بین اداره کل استاندارد استان و انجمن صنایع کانی غیرفلزی استان است.

برنامه ریزی و پیاده سازی طرح‌ها و پروژه‌های مورد نیاز، برپایی و مشارکت نمایشگاهی با هدف ارتقای توانمندی‌ها و معرفی آن‌ها، شناسایی استاندارد‌های رایج مصالح و تولیدات صنعت ساختمان در کشور‌های سی آی اس و دیگر کشور‌ها در جهت اطلاع رسانی آن به واحد‌های استان برای تسهیل صادرات، استفاده از خدمات مشاوره‌ای تخصصی انجمن در امور مرتبط با استاندارد از جمله همکاری‎‌های قید شده در تفاهم‎نامه است.

به گفته مدیر کل استاندارد مازندران مدت اعتبار این تفاهم ‎نامه از تاریخ امضا دو سال است و دو طرف تمام تلاش خویش را برای استفاده از توان علمی، فنی و اجرایی دستگاه متبوع در راستای استانداردسازی معطوف خواهند داشت.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار