پلمب یک واحد عرضه گوشت و مرغ فاسد در سنندج

معاون سلامت دامپزشکی کردستان گفت: یک واحد عرضه گوشت قرمز و مرغ به علت تخلفات عمده بهداشتی و تکرار آن و با دستور مقام قضایی پلمب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج  - دکتر ناصر مخدوم گفت: در اجرای روند نظارت بهداشتی بر مراکز عرضه به صورت روزانه و سرزده ، یک واحد عرضه فرآورده‌های خام دامی که در هسته مرکزی شهر سنندج قرار دارد بدلیل فروش گوشت فاسد غیرقابل مصرف (با استفاده از لیبل جعلی) شناسایی شد.

معاون سلامت دامپزشکی کردستان گفت: اداره کل دامپزشکی کردستان در خصوص تخلف جدید این مرکز که همانا جعل لیبل و فروش گوشت‌های فاسد با لیبل جعلی بوده پرونده ویژه‌ای تنظیم و به مراجع قضایی ارجاع نمود.

او می گوید:پس از تکمیل مستندات قانونی و در اولویت بررسی و مطالعه توسط مقام قضایی و دستور صریح و اکید ایشان واحد یاد شده به خاطر تهدید آشکار علیه بهداشت عمومی و تقلب در کار و همچنین عرضه فرآورده‌های فاسد و بطور کاملا غیر قابل مصرف تا اطلاع ثانوی پلمب  شد.

گفتنی است؛ در یکسال گذشته ۱۵ پرونده تخلف بهداشتی علیه این واحد توسط اکیپ‌های بهداشتی اداره کل و شبکه دامپزشکی استان در مراجع قضایی، تعزیراتی تشکیل شده که همه آن‌ها به محکومیت این مرکز به پرداخت جریمه و دو بار پلمب منجر شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.