۲ بازی سرنوشت‌ساز برای تیم فوتبال بانوان "آرش" کرمانشاه

تیم فوتبال بانوان آرش کرمانشاه که در پنج بازی قبل خود در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور متحمل چهار باخت و تنها یک پیروزی شده، برای بقای احتمالی در لیگ نیاز به کسب امتیاز‌های لازم از دو بازی پیش رو دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- مدیر فوتبال بانوان باشگاه آرش کرمانشاه گفت: در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال که از حدود یک ماه پیش با حضور هشت تیم آغاز شده، تیم باشگاه آرش تاکنون پنج بازی داشته است.

بهناز ایوانی گفت: حاصل عملکرد بازیکنان تیم آرش در رقابت‌های این لیگ کسب تنها یک پیروزی و چهار باخت بوده است.

 شاید یکی از مهمترین دلایلی که باعث شده در این رقابت‌ها نتایج خوبی کسب نکنیم، دیر بسته شدن تیم بود، به‌گونه‌ای که ما تنها دو هفته مانده به شروع لیگ تیممان را جمع کردیم.

این مسئله کمی هماهنگ شدن بازیکنان را برای ارائه نمایشی خوب برابر تیم‌های مقابل دشوار کرد و بازیکنان با تاخیر با هم هماهنگ شدند.

 بهره گیری از بازیکنان کم سن و کم تجربه یکی دیگر از علل عملکرد ضعیف تیممان در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال بانوان بود؛ در میان بازیکنان تیم ما تنها یک بازیکن بزرگسال حضور دارد و مابقی بازیکنان عموما در رده سنی نوجوانان هستند.

 این بازیکنان تاکنون تجربه حضور در رقابت‌های مختلف را نداشته اند، بنابراین از آن‌ها انتظار نمی‌رفت در برابر تیم‌های دیگر که از بازیکنان ملی پوش بهره می‌برند، نمایش خیره کننده‌ای از خود نشان دهند.

 تمام تلاش کادر فنی تیم برای ادامه حضور در رقابت‌های لیگ است؛ اگر در دو بازی باقیمانده بتوانیم کسب امتیاز کنیم، احتمالا در لیگ باقی خواهیم ماند و می‌توانیم برای سال آینده برنامه ریزی دقیق‌تر و بهتری انجام دهیم.

 اگر هم در رقابت‌های لیگ دسته اول باقی نمانیم و سقوط کنیم، احتمالا دیگر برای سال آینده تیم فوتبال بانوان را راهی لیگ نخواهیم کرد، چراکه امسال بدون حمایت مسئولین، سختی‌ها و دشواری‌های زیادی متحمل شدیم.

خانم ایوانی با گلایه از عدم حمایت مسئولین از این تیم گفت: تنها مدیرکل ورزش و جوانان در این مدت امکاناتی را در اختیار ما قرارداد و از سایر مسئولین هیچ حمایتی ندیدیم.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار