باند معروف به «دایی» در مشهد متلاشی شد

اعضای باند معروف به «دایی» چرخ خودرو را در ٣٠ ثانیه به سرقت می‌بردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد- اعضای یک باند پرایدسوار که فقط در ٣٠ ثانیه چرخ خودرو‌های پژو ٢٠۶ و سمند را به سرقت می‌بردند، در حالی با تلاش نیرو‌های کلانتری هفت تیر مشهد دستگیر شدند که برخی از مال باختگان به اتهام سرقت از منازل مسکونی نیز از آنان شاکی شده اند.

آنان پس از شناسایی خودرو در کوچه‌های خلوت حدود ساعت ۱۴ تا ۱۵ وارد عمل می‌شدند و با استفاده از آچار چرخ ابتدا پیچ و مهره‌های چرخ را باز می‌کردند. سپس در همان اطراف دور می‌زدند و با فراهم شدن موقعیت مناسب، دو نفر از سارقان به سمت خودروی پارک شده می‌رفتند.

یکی از آن‌ها سپر خودرو را بالا می‌کشید و دیگری با یک ضربه چرخ را از توپی خارج می‌کرد و خودرو را در همان حال روی آسفالت خیابان رها می‌کردند و با گذاشتن چرخ سرقتی در صندوق عقب پراید سیاه، بلافاصله از محل می‌گریختند.

در پی اعترافات سارقان مبنی بر این که چرخ‌های مسروقه را به یک خریدار ضایعات تبعه خارجی می‌فروشند، بی درنگ نیرو‌های عملیاتی با کسب مجوز قضایی، این مالخر ۳۵ ساله تبعه خارجی را هم دستگیر کردند.

در همین حال بررسی‌های ویژه افسران تجسس کلانتری هفت تیر نشان داد که اعضای باند نه تنها منزل مسکونی را به نام زن ۲۵ ساله اجاره کرده‌اند بلکه هنگام ارتکاب جرم او را به همراه خود می‌بردند تا مردم یا پلیس به آن‌ها مشکوک نشوند و در پوشش تردد خانوادگی سرقت‌های خود را انجام دهند.

 

منبع؛ شهرآرا

انتهای پیام//س.ع

برچسب ها: دزدی ، مشهد ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
ایوای دایی متلاشی شد
آخرین اخبار