اذعان رسانه‌های رژیم صهیونیستی به شکست امنیتی در برابر پهپاد حزب الله

رسانه‌های عبری زبان اعتراف کردند که ناتوانی گنبد آهنین در رهگیری پهپاد حزب الله یک شکست امنیتی بزرگ برای رژیم صهیونیستی است.

باشگاه خبرنگاران جوان -منابع عبری زبان پس از نفوذ پهپاد حزب الله در عمق ۷۰ کیلومتری اذعان کردند که عدم توانایی جنگنده‌های اف-۱۶، بالگرد‌های آپاچی و موشک‌های سامانه دفاعی گنبد آهنین در رهگیری این پهپاد، علاوه بر یک شکست امنیتی، یک شکست اقتصادی است لذا صهیونیست‌ها باید از وسایل موجود استفاده کرده یا وسایل رهگیری ارزانتری را خریداری کنند.

وبگاه العهد به نقل از روزنامه عبری زبان کالکالیست نوشت که توانایی‌های حزب‌الله و حماس در زمین کاملاً شناخته شده است، و  با نفوذ به حریم هوایی سرزمین‌های اشغالی، نه تنها قصد دارد صهیونیست‌ها را در سطح بین المللی شرمسار کند بلکه میخواهد مبنایی برای حمله مسلحانه ایجاد کند.

کالکالیست در ادامه گزارش خود نوشت که این فقط یک پیروزی در جنگ روانی به نفع سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله نیست بلکه یک شکست اقتصادی نگران کننده و  ضرری بزرگ به اقتصاد رزمی و نظامی رژیم صهیونیستی است.

بر اساس گزارش این روزنامه صهیونیستی، هواپیما‌های جنگنده و هلیکوپتر‌ها معمولاً به صورت جفت بلند می‌شوند و هزینه پرواز ساعتی اف-۱۶ در نیروی هوایی آمریکا حدود ۲۲ هزار دلار است. از طرفی دیگر نیز هزینه پرواز هلیکوپتر آپاچی در ارتش آمریکا حدود ۴ هزار دلار بوده و هزینه شلیک هر موشک رهگیر گنبد آهنین، تا حدود ۵۰ هزار دلار است. اما وزارت جنگ رژیم صهیونیستی هزینه‌های مربوط به استفاده از تسلیحات نظامی را منتشر نمی‌کند.

این روزنامه خاطرنشان کرد که نیروی هوایی رژیم صهیونیستی صد‌ها هزار شِکل (واحد پول رژیم صهیونیستی)  را برای رهگیری ناموفق پهپاد هزینه کرده است و سیستم گنبد آهنین توانایی‌هایی در برابر پهپاد‌ها دارد، اما همچنان فاقد ترکیب واقعی و مؤثر در برابر آنهاست.

روز گذشته نیز وب‌سایت عبری والا متعلق به رژیم صهیونیستی در گزارشی در واکنش به عدم رهگیری پهپاد حزب الله، اعلام کرد که  نفوذ یک پهپاد حزب‌الله به حریم هوایی رژیم صهیونیستی و بازگشت آن به سلامت به خاک لبنان، نشان‌دهنده معضلاتی است که ارتش رژیم صهیونیستی با آن روبه‌رو است.

روز جمعه  پهپاد «حسان» متعلق به حزب‌الله لبنان توانست بدون رهگیری در عمق ۷۰ کیلومتری حریم هوایی اراضی اشغالی و به مدت ۴۰ دقیقه پرواز کرده و با وجود فعال شدن گنبد آهنین، پرواز جنگنده‌ها و بالگرد‌های رژیم صهیونیستی سالم به پایگاه خود بازگردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۷:۵۲ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
نابودی اسرائیل نزدیکه ان شاالله . خودمونو باید اماده کنیم روح جسم و قلب ما باید خدای بشه تا زمانی که ظهور شکل گرفت دست و پامون نلرزه تا دشمنان خدا و مظلومان رو نابود کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۰ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
چرا از شروع اسلام فقط جنگ بوده و خون ریزی وکشتار ویتیم شدن خیلی از بچه ها چرا ؟ چرا همه کشور های دنیا در صلح زندگی میکنند به غیر از خاور میانه واقعا چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
از زمان خلقت ادم این طور بوده... یه کم تاریخ مطالعه کن. جنگ جهانی اول و دوم به گوشت خورده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
ماشاالله حزب الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
خیلی خوشحال نباشید، آمریکا متعهد به حفظ امنیت رژیم صهیونیستی هست، و اذعان شکست صهیونیست ها یعنی انجام تعهد آمریکا.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۵۸ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
رژیم کودک کش صهیونیستی درمقابل حزب خداوند شکست پذیرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
دشمن را ابله فرض نکنید مخصوصا این مکارهای صهیونیست آنها از قصد پهاد را نابود نکردن تا پایگاهها ومخفگاهای حزب اله را پیدا کنند.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۱۴ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
دشمن ابله نیست. ولی پهپاد مخفی کار بوده و آنها نتوانستند آن را شناسایی و منهدم کنند. این پهپاد ظاهراً از روی اماکن حساس اراضی اشغالی عبور کرده و فیلم و تصویر تهیه و به مبدا خود ارسال کرده است. هیچ کشور عاقلی اجازه نمی‌دهد یک پهپاد وارد آسمانش وارد شود و با خیال راحت اطلاعات جمع کند و به سلامتی برگردد. حتماً پس از شناسایی منهدمش می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
بیچاره امارات و بحرین که خودشون رو انداختن تو دامان این رژیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
ان شاء الله شکست های بعدی و مهلک تر به سرتان بیاید تا خودتون جمع کنید و برای همیشه شرتان را از جهان کم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
دیگه تمامه
دوستان غربگرا متاسفانه عقلشان اندازه نخوده
یک روزی تمام حکومتهای ستمدیده از لحاظ نظامی به یک قله واحد میرسند
میشود بر قله نردبان زد بالاتر رفت
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۲:۵۰ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
ایشالله .قطعا همینطوره ،به لطف خدا و ائمه اطهار و رهبر بزرگمون و مردان مجاهد کشورمون ،این یک حقیقت خواهد بود که هیچ کدوم از این ارازل و اوباش یارای ایستادگی در برابر این هدف بزرگ رو نخواهند داشت
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۰:۲۰ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
کجا رفتید منافقین و وطن فروشان بی شرف
چرا نمی آیید اینجا متن بنویسید
لال شدین
واقیعت تلخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۱ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
دستمال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
حزب الله پیروز است .اسرائیل نابود است
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۱۹:۲۷ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
رسانه های اسرائیلیم نگن چیزی از اقتدار نظامی محور مقاومت کم نمیکنه ، معلوم نیست چند وقت دیگه با حذف اسرائیل این رسانه هام باشن یا نه
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۸:۵۵ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
ماشاالله ایران .ماشاالله حزب الله
آخرین اخبار