آغاز عملیات اجرایی تصفیه خانه آب شرب کامیاران با حضور استاندار کردستان

دکتر اسماعیل زارعی کوشا در سفر به شهرستان کامیاران کلنگ آغاز عملیات اجرایی تصفیه خانه آب شرب شهر کامیاران را به زمین زد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج  - استاندار کردستان در سفر به شهرستان کامیاران مورد استقبال فرماندار، امام جمعه و مقامات نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران شهرستانی قرار گرفت.

زارعی کوشا در آغاز سفر خود به شهرستان کامیاران باحضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای شهرستان کامیاران ادای احترام کرد.

او  در ادامه سفر به شهرستان کامیاران با حضور در منزل شهید سجاد محمدی با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد

شهید محمدی از پرسنل نیروی انتظامی بود که در سال ۹۶ بر اثر سقوط از بالگرد در حین ماموریت به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

دکتر اسماعیل زارعی کوشا در سفر به شهرستان کامیاران کلنگ آغاز عملیات اجرایی تصفیه خانه آب شرب شهر کامیاران را به زمین زد.

 برای احداث این تصفیه‌خانه ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده و جمعیت ۷۰ هزار نفری را تحت پوشش قرار خواهد داد.بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده قرار است این پروژه در مدت زمان کمتر از ۱۸ سال به بهره‌برداری برسد.

او با بیان اینکه محل احداث این تصفیه خانه متعلق به امور آب کرمانشاه است گفت: بر اساس رایزنی‌های انجام شده با معاون وزیر نیرو مقرر شده که انتقال قطعی این زمین به آب و فاضلاب کردستان در هفته آینده انجام شود و بر همین مبنا امروز عملیات اجرایی این پروژه مهم در شهر کامیاران را آغاز شد.

استاندار کردستان گفت: امیدواریم با توجه به نیاز مبرم مردم شهر کامیاران برای دسترسی به آب شرب سالم و بهداشتی و تامین اعتبار صورت گرفته این تصفیه خانه در کمتر از ۱۸ ماه آینده به بهره‌برداری برسد

زارعی کوشا در آیین آغاز عملیات اجرایی این پروژه گفت:در استان بنا را بر این گذاشته ایم  اگر همه مشکلات پروژه‌های عمرانی اعم از مسائل حقوقی و اعتباری حل نشده باشد، کلنگ زنی آنها انجام نخواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.