گل محمدی: پرسپولیس برای قهرمانی پاپس نمی‌کشد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما تا آخرین هفته برای قهرمانی می‌جنگیم و تسلیم نمی‌شویم.

تیم فوتبال پرسپولیس توانست با گل‌های حامد پاکدل و رضا اسدی بازیکنان تعویضی خود از سد تیم آلومینیوم اراک عبور کند و با کسب ۴۱ امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی باقی بماند.  

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضور تیمش در کورس قهرمانی با استقلال، گفت: هفته‌های زیادی برای تعیین قهرمان مانده است. استقلال تیم با انگیزه‌ای است و خوب تقویت شده است. آن‌ها تیم قابل احترامی هستند و برای هر تیمی دردسر ایجاد می‌کنند. ما امسال نتوانستیم در فصل نقل و انتقالات خیلی قدرتمند ظاهر شویم، اما پا پس نمی‌کشیم و انگیزه زیادی داریم. قهرمانی‌هایی که تجربه کرده‌ایم به ما کمک می‌کند که شخصیت قهرمانی داشته باشیم و تا آخرین هفته بجنگیم و تسلیم نشویم.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال توانستند از سد حریفان خود عبور کنند و  با کسب ۴۴ و ۴۱ امتیاز در رتبه‌های اول و دوم جدول رده بندی قرار دارند. آن‌ها رقابت تنگاتنگی برای قهرمانی با یکدیگر دارند و شاید قهرمان لیگ در بازی پایانی از بین این ۲ تیم مشخص شود.

بازیکن مدنظر تیم را پس فردا ملاقات می‌کنیم

بازی بازیکنی را در فیلم دیدیم و قرار است طی ۲ یا ۳ روز آینده بیاید و با او دیدار حضوری داشته باشیم تا سطح کیفی بازی و قدرت بدنی اش را مورد سنجش و بررسی قرار دهیم.

مدیرعامل پرسپولیس گفته بود که بازیکن خارجی که اروپایی است، فردا شب به ایران می‌آید و در تمرینات تیم شرکت می‌کند تا اگر مورد نظر کادرفنی بود، جذب شود.


بیشتر بخوانید


پایان خبر/ 

باشگاه خبرنگاران/ ورزشی/ فوتبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
آقای یجیی راست میگه !!! مگه تو این سالها با کمک بابا مسعود پاپس کشیده ، که امسال به کمک داوران بکشه!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد اسمعیلی
۲۲:۵۷ ۲۹ بهمن ۱۴۰۰
شما تقویت نشدی عوضش داوري بازی با ألومینیوم خوب براتون بازی رو درآوره يحيی خأن بسه دیگه همه طرفداران فوتبال دیگه حیله هاتون بلد شدن پارسال ناحق سه امتیاز سياهان دادن به شما فحاشی به طرفداران غیور آذربايجان بازیکنان توهین کرد کسی برخورد نکرد پول باشگاه مشهدی رو ندادید دیگه روت میشه بگی تقویت نشدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
دقیقا !!! با کمک داوران ، تمامی گلهای آفسایدی رو تایید می کنن ، و بالعکس برای تیم دیگه تک به تکها و موقعیت های گل اونها را آفساید اعلام می کنن
آخرین اخبار