سرعت گیرها در ابهر باید استانداردسازی شود

معاون برنامه‌ریزی فرماندار ابهر گفت: نصب سرعت‌گیر در شهر باید به صورت کارشناسی شده باشد تا شاهد آسیب به جان و مال مردم نباشیم.

 باشگاه خبرنگاران جوان  زنجان -رفیعی در جلسه شورای ترافیک ابهر گفت: اصل و مبنای شورای ترافیک، فرهنگ‌سازی و آموزش است، لذا باید به این دو مقوله توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

او با بیان اینکه برگزاری مستمر جلسات شورای ترافیک شهرستان نقش بسیار موثری در برطرف کردن مشکلات ترافیکی و بهبود عبور و مرور شهری دارد،می گوید: در جلسه شورای ترافیک مسائل مهم شهرستان مطرح و درباره آن تصمیم‌گیری می‌شود، به همین دلیل اعضای این شورا حتما باید به اجرای مصوبات آن نگاه ویژه‌ای را داشته باشند.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار ابهر در ادامه با اشاره به وجود انتقاداتی از نصب برخی سرعت‌گیر‌ها، گفت: سرعت‌گیر‌ها باید به جا و در محل مناسب نصب شود و قبل از نصب نیز باید حتما نظریه کارشناسی در محل‌های نصب سرعت‌گیر و سرعت‌کاه اخذ شود تا شاهد آسیب به جان و مال مردم نباشیم.

رفیعی با تاکید بر اینکه سرعت‌گیر‌ها باید با استاندارد‌های لازم و اصولی نصب شود تا خسارتی  نصیب مردم نشود، می گوید: پذیرفته نیست در هر محل،  بدون نظریه کارشناسی سرعت‌گیری نصب شود.

او گفت: متاسفانه تصمیماتی که در گذشته اتخاذ شده، علمی نبوده و بیشتر بر پایه نظرات شخصی استوار است که همین موضوع سبب شده امروز شاهد برخی مشکلات ترافیکی باشیم.

انتهای پیام/ن

برچسب ها: ابهر ، استانداردسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.